Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Del Skrevet 9. desember 2010 Skjønte ikke helt hva slags penger det er, for summen var ikke lik de jeg pleier å få. Er det noe halv skatt på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #2 Del Skrevet 9. desember 2010 Halv skatt idesember:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #3 Del Skrevet 9. desember 2010 halv skatt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #4 Del Skrevet 9. desember 2010 Oi, nei men så flott! HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #5 Del Skrevet 9. desember 2010 ja jeg har fått penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #6 Del Skrevet 9. desember 2010 hva slags penger er det dere har fått? foreldrepenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #7 Del Skrevet 9. desember 2010 Fikk igår. Halv skatt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #8 Del Skrevet 9. desember 2010 hvilken kommune bor dere i? jeg har ikke fått enda:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #9 Del Skrevet 9. desember 2010 aner ikke - sjekker aldri - sikkert sløvt av meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #10 Del Skrevet 9. desember 2010 dytter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #11 Del Skrevet 9. desember 2010 hæ? har dere fått penger? jeeeeg vil å ha penger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #12 Del Skrevet 9. desember 2010 jeg og!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #13 Del Skrevet 9. desember 2010 Trodde ikke foreldrepengene kom før 15 desember jeg??? Vi har ikke fått penger ennda, kanskje de kommer i morgen da? Noen som har fått barentrygda også da eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #14 Del Skrevet 9. desember 2010 trodde ikke jeg heller, men ser jo ut som om det er flere som har fått da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #15 Del Skrevet 9. desember 2010 er dette i Oslo ? ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #16 Del Skrevet 9. desember 2010 aner ikke... hadde håpet mer på hedmark jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #17 Del Skrevet 9. desember 2010 se på nav.no Under utbetalinger vil dere finne dato for de forskjellige mnd Husk at disse pengene skal vare lenge da jenter;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #18 Del Skrevet 9. desember 2010 D æ trøgda som e komme inn i da, og dæn e skattefri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå