minlilleHelene Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Bare lurer på hvor mange som drar ut med baby når det er minus 10 . Ser at værmeldingen sier fremover at det skal kjennes ganske kalt ut fremover, Litt usikker på om jeg tør å dra på trening og babysvømming. Vil ikke at gullet skal bli kald i lungene. Tips tas imot med stor takk
Canari Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Ut i vogn har jeg en grense på -12 (blir ca -5 under halvt tildekket kalesje. Ut i bil uansett når vi må.
mamma til keiser og prinsesse Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Jeg har en jente på 4 mnd, og vi må ut hver dag og levere og hente storebror på 3 år i bhg. Gjelder å gjøre alt med måte
3 er nok! Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 vVi er ute så sant det ikke blåser veldig, men jeg ville vært skeptisk til å dra på babysvømming. Der er det jo veldig varmt og klamt og så plutselig kommer man ut i iskald luft. Har ingen erfaring med det selv, men har hørt om så mange som sier at barna deres blir så forkjølet av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå