temine Skrevet 9. desember 2010 #1 Del Skrevet 9. desember 2010 Hadde vært kjekt å hatt et tidspunkt å se etter, så vi ikke trenger å se hele greia. FInner det ikke på nettsidene deres. Bursdagsbarnet sover enda, så vi må kanskje ty til reprisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monajenten Skrevet 9. desember 2010 #2 Del Skrevet 9. desember 2010 Tror det er ganske nøyaktig halv åtte. Datteren min hadde bursdag i går men hennes bilde kom dessverre ikke med. Gratulerer med dagen i hus! Jeg hadde termin i dag for 7 år siden:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temine Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 9. desember 2010 Her rakk vi ikke å se det, så da får vi vel leve i uvissheten;) Jeg hadde termin 1. jauar, men i dag for 5 år siden kom en bitteliten rakett som allerede er SÅ stor:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyønske �� Skrevet 9. desember 2010 #4 Del Skrevet 9. desember 2010 Tror de sender det rundt 1/2 12-12 også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temine Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 9. desember 2010 Ja, nå halv tolv var det reprise. Ei febervarm, superglad jente fikk se seg selv på tv:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå