Anca20 Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 jeg er 6 uker og 4 dager i svangerskapet. istad måtte jeg på toalettet for og tisse og ta jeg trykket litt for og få ut de siste dråpene så kom det klart rødt blod. det var ikke mye for jeg bråstoppet med en gang turte ikke presse noe mer og reiste meg. jeg har ingen smerter enda,og tør ikke gå på do igjen for jeg ble så redd da jeg så dette. er dette noe mange har fått? jeg ringte legevakta og dem sa det kunne være festeblødning men det er jo litt seint for og være det?er ikke nå jeg skulle hatt mensen heller det er over 1 uke siden jeg skulle hatt det,og da fikk jeg dette ganske normale brun utflod greia. veldig lite,så gikk det over etter 2 dager.men dette som kom nå var rødt klart blod. akkurat som man kutter seg i fingeren liksom... er så livredd og tenker jo alltid det verste når sånn skjer. er det noen som har opplevd dette før? har det gått fint likevel?? er så redd...huff... noen som kan hjelpe??
Barbarella og froskebarna Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Hei! Jeg synes du skal ringe fastlegen din og be om å bli henvist til ultralyd. Man bør få mulighet til å sjekke ut blødninger i svangerskapet, selv om det ofte ikke betyr noe som helst. Har du blødd noe mer da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå