<3guttemamma<3 Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Får den ikke i gang selv, og pumpinga er et sant slit! Har lyst å ringe fastlegen min i morgen å få en resept på dette.. Er det noen som bruker det her? Funker det?
Steget Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Jeg fikk heller ikke igang utdrivningsrefleksen, og brukte nesesprayen. Jeg synes den funket litt, men ikke så godt som jeg håpet.. til slutt sluttet jeg med både pumping og pupping for det ble for slitsomt. Men jeg anbefaler deg likevel å prøve den! Du tar den 5 min før du skal pumpe/amme og da skal melka komme lettere. Det er jo verdt å prøve den!
Steget Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Jeg brukte nesesprayen en stund, og jeg synes det funket. Ikke så godt som jeg håpet, men anbefaler deg å prøve den - vel verdt det! Du skal ta den 5 minutter før pumping/amming og da skal melka komme lettere.
2010 Mammaen Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Funker bra den! Bare til å prøve :-)
mamma til lillingen Skrevet 9. desember 2010 #5 Skrevet 9. desember 2010 Fikk denne hos jm da vi var på føden, fikk beskjed om å ta dobbel dose, altså en spray i hvert nesebor. Det rett og slett rant etter bare et par minutter, så kan trygt si at det funka! Hadde ikke klart meg uten den, siden jenta er så utålmodig og skal ha melka straks hun begynner å patte.
Canari Skrevet 9. desember 2010 #6 Skrevet 9. desember 2010 Melka kom etter få minutter, men det rant saktere, så poden ble lei likevel. Fungerte bedre med forrige barn.
Gjest Skrevet 9. desember 2010 #8 Skrevet 9. desember 2010 Fungerte fint for meg også. Jeg brukte den først og fremst ved pumping, fikk ut dobbelt så mye med Syntocinon som uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå