Mamma`N Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 har termin i dag 8 des...skal på sykehuset for kontroll i morgen...mulig for å sette igang...har hatt "rier" på natten og det gir seg hele tiden. dette har vart i ca 2 uker... når kan jeg forvente å bli satt igang om de bestemmer seg for det?? kan det skje samme dag? burde jeg ha med sykehusbagen? takknem,ig for ALLE svar:)
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Har du fått beskjed om at de kan sette det i gang i morgen ? Vet bare at de er veldig strenge med å sette i gang før du er 12 dager over termin. Du må ha en god grunn til det, det har du kanskje også, men ble litt usikker siden du ikke skrev grunnen. Uansett så vil jeg tro du er litt med på å bestemme tidspunkt, at du i det minste får hente bagen om de bestemmer seg for det=) Lykke til =)
Mamma`N Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2010 har hatt endel plager dette svangerskapet...det er jordmoren på sykehuset som skal avgjøre...denne jordmoren brukte jeg forrige og dette svangersdkapet... er veldig klar for å bli satt igang... har 3 cm åpning og har hatt det de siste ukene.... skulle bare "ønske" hun sendte meg rett fra kontroll til igangsetting...er vel igrunn redd for at hun vil vente til over helgen, og det vet jeg ikke om jeg er veldig psykisk klar for...
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 uff, ja skjønner ! Jeg føler selv jeg ikke har psyke til å gå noe særlig mer. Men nå ligger jeg her og kjenner på kynnere som kommer og går i mer eller mindre regelmessige tak, føler virkelig noe er på gang nå og har ikke følt det slik før, men man vet aldri som førstegangs! 3 cm åpning!!! da er det vel store muligheter i morgen... håper du slipper å vente mer! Lykke til=)
Mamma`N Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2010 Neida, ikke noe igangsettelse på meg...om jeg fortsatt går her og suller til mandagen skal jeg på sykehuset til ny kontroll...ble strippet i dag også...utålmodig nå altså
Mamma til 2nydelige små<3 Skrevet 9. desember 2010 #6 Skrevet 9. desember 2010 Er det vondt å bli strippet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå