Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Utrolig mange som ikke vil feire jul med svigerfamilien sin osv. (eller som generellt har mye stygt å si om svigerfamilien sin) Jeg skal, og jeg gleder meg masse. Det er som å komme på hotell..... (de bor langt unna så vi skal være der hele juleuken). Ja, de gjør ting som jeg synes er rart, teit, irriterende, dumt osv; De synes sikkert jeg gjør masse rart også. Særlig svigermor blander seg mye til tider, men jeg må bare ha baller å si NEI til henne innimellom. Sånn er det jo bare..... Irriterer meg like mye (om ikke mer) på min egen mor også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Skal jeg også blir første året sammen med dem, så jeg er veldig spendt på hvordan de feirer julen Men gleder meg utrolig mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 å utrolig kjekt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg hadde tenkt å skrive et lignende innlegg om at jeg gleder meg til jul SELV om vi skal feire med svigers;) De er jo som svigerforeldre flest, men de er greie og gir supre gaver, hehe... I tillegg skal svigerfars mor og kusine (som er på vår alder) med mann og barn feire, samt søstra til min mann med samboer. Blir visst 13 til bords! Hehe... Første jula med dem her også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Del Skrevet 8. desember 2010 Helt enig, mange som tydeligvis har problemmer med svigers. Her er det motsatt , har verdens beste svigers som stiller opp masse for både oss og barna:) Vi feirer der annenhver jul og jeg gleder meg hver gang!!! De er fantastiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #6 Del Skrevet 8. desember 2010 Hei, jeg har det akkurat som du HI, jeg syns det er helt topp med svigers, ikke noe straff jeg må leve med annenhver jul. Svigers er en hyggelig familie, syns mange svigerdøtre burde ha i bakhodet at de klarte jo tross alt å produsere kjæresten deres. Håper det er mange flere som liker svigers og jul sammen med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå