Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 jeg trenger hjelp til å finne en sak jeg kan skrive om. her er oppgaven: a.Finn en sak i Norge der du mener at et barn har fått menneskerettighetene sine krenket. Du kan finne saker ved å følge med i media, søke på Internett, snakke med andre eller på andre måter. noen som har forslag til sak? kansje en link også? takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cunning stunts Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Tja, herinne kan du jo for eksempel ta barnehagene og jula - de stakkars barna som må lære julesanger lizzom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 Christoffer - han som ble mishandlet men alle overså ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 stemmer...jeg kan skrive om christoffersaken... for han ble vel sviktet på det groveste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Del Skrevet 8. desember 2010 Ja, jeg skulle også til å foreslå Christoffersaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #6 Del Skrevet 8. desember 2010 Adele-saken http://www.barnasrett.no/Relevante%20Saker/adele_johansen.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #7 Del Skrevet 8. desember 2010 Skulle si det selv. Lille gutten fra min hjembygd, helt forferdelig det som skjedde der. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/vestfold/1.7320173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #8 Del Skrevet 8. desember 2010 tusen takk:) Men tror valget faller på christoffersaken, for der er det mange brudd på barnekonvensjonen jeg kan bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå