Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Ikke når vi var sammen altså, men før jeg møtte ham, så kan jo ikke være sur heller... Men fy fanken så ubehagelig!! Årh!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Tja, er sjefen din mann eller kvinne? Er det en mann kan jeg skjønne det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 Nei, en kvinne... Men er jo ubehagelig uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Get over it.. Sånn er det i små byer/steder. De har sikkert gått videre og lagt det i glemmeboka begge to. Det burde du også gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er jo du som har kommet best ut og vunnet mannen, det er heller din sjef som bør synes dette er ekkelt. Han valgte deg framfor din sjef og det skal du være stolt og fornøyd med Men skjønner det godt, vil ikke treffe damen min mann har hatt sex med før meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå