Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Er det en jentebaby ? Isåfall - Alt kler den smukke Ser for meg at helt lyyys pastellgrønn hadde kledd en jentebaby med rødt hår veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 Spørs på rødfargen. Oftest ikke, men det finnes unntak. Rødhårede kler gjerne jordfarger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 blått er pent. F eks blå kjole så det ikke blir guttete.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Del Skrevet 8. desember 2010 Lilla kan også være ganske pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #6 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg har rødt hår, og kler de fleste farger. Jordfarger har jeg blitt prakket på hele livet, og aldri egentlig skjønt poenget med. Men det kommer veeeldig an på fargen. Lilla er stort sett alltid lekkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #7 Del Skrevet 9. desember 2010 Kommer helt ann på rødfargen det. Jenta mi har rødt hår, og kler rosa, men passer mye bedre i lilla, blått og lyyyys grønn. Jordfarger syns jeg ofte blir litt tamt på barn, syns de skal være litt fargerike:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå