BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Jeg har hatt hard mage (i varierende grad men konstant) siden klokken 13 i dag. Jeg er jo en uke over termin så nå skal det jo liksom skje noe snart, men dette er jo bare veldig tungt, ikke veldig vondt, så er jo ikke rier=/. babyen min sparker og vrir seg spesielt når det blir ekstra hardt og da gjør det veldig vondt. Jeg har ikkje kjent kynnere på noen uker men fikk bekreftet hos jm at jeg hadde kynnere,( i dag tidlig da jeg var der) jeg merket det bare ikke selv.. Håper det snart kommer noen rier jeg=P Er glad jeg endelig kjenner noe... føles som et steg nærmere mål=D Noen som kjenner dette igjen? Skjedde det da rett før fødselen?
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Hei jeg har det også sånn og det var et forløp til rier i følge lege og jordmor. Jeg er bare i uke 34 så jeg må ta det med ro pga dette for det kunne fort gå over til rier. Det er skikkelig ubehagelig og ofte vondt. Håper at det går over i rier veldig snart hos deg. Masse lykke til.
Puppemamma Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Nok en skuffende morgen for meg å våkne uten noenting her hvertfall. Hvordan er det med deg i dag?
Gjest Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Hiver meg i sytekoret.. hehe.. Har også slik mage, den er innimellom så hard at jeg har problemer med å gå... 6 dager igjen til termin, venter nr.4, så trodde jeg skulle ha litt mer anelse om ting og tang.. hehe.. Føler meg skikkelig sur og lei OG vond... *sukk* Nei, vi krysser fingrene for at disse babyene vil ut, SNART !!!! )
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2010 Glad for å høre at det kan gå over til rier =) Men er også skuffet over at det ikke skjedde noe mer i natt...men(!) magen er fremdeles hard og jeg ligger å slapper av med en film og håper det snart skal skje noe mer. Har også litt problemer med å gå for tiden=P men må bare ut i det fine været før solen går ned i dag.... ha en fin dag jenter =)
Puppemamma Skrevet 9. desember 2010 #6 Skrevet 9. desember 2010 jeg syns magen min har vært veldig stram og hard slik som du beskriver i dag BabyLykke! Så kanskje det skjer noe nå snart Skikkelig vonde nedpress/stikkinger etter lang gåtur nå også - så jeg håper det er tegn på fødsel nå.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷXenalita Skrevet 9. desember 2010 #7 Skrevet 9. desember 2010 Sett på et standup program.. Gjerne det fra Eddie Murphy.. Et skikkelig latterkick kan kanskje sette deg igang
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 9. desember 2010 #8 Skrevet 9. desember 2010 Magen min har i det siste vært mye stram og hard, og gjør seg veldig spiss. Det er vanlige kynnere, som jeg bare kjenner mer og mer nå som det nærmer seg termin. De kommer også oftere. (enda 20 dager igjen). Det høres ut som det er kynnere du også har. Rier kan kjennes i rygg eller mage, og de kommer som regel mer regelmessig og etterhvert hyppigere og blir mer intense. Du vil etterhvert forstå om du får rier, særlig hvis du ikke klarer å prate sammenhengde mens det strammer i mage eller rygg De første riene kan godt forveksles med kynnere, da de kan være svake. Spennende tid nå. Lykke til
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2010 Takk for lykkeønsker=) Vestlandsfanden, håper du slipper å gå 20 dager til med slik mage, uff=P Jeg er ganske sikker på at riene er rett rundt hjørnet. I dag har det vert veldig vonde kynnere til tider, og magen er fremdeles stram konstant. kjenner en sjelden gang noen vonde tak i ryggen og det er som det åpner seg der nede og stikker ekstra... som sagt så er det jo tid for fødsel siden jeg er 1 uke på overtid, så håper ikke jeg må ha det slik en uke til før det setter skikkkelig igang, for nå er jeg mer eller mindre låst til sengen og veldig sliten. Grugleder meg nå, men dette må jeg gjennom, så jeg vil bare at det hele skal starter. Er spent nå og glad..uansett snart vår tur nå jenter=) noe nytt hos dere i dag?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 9. desember 2010 #10 Skrevet 9. desember 2010 Det kan hende at du har modningsrier på gang da, særlig om du kjenner tak i ryggen;) Kjempespennende. Husker jeg egentlig grudde meg fælt til fødselen, men når det startet ble det plutselig så spennende, at det var nesten "gøy" å ha litt vondt. Misforstå meg rett, det ble ikke like gøy helt på slutten, da ble det VONDT, men da var jeg jo så og si i mål. Det stikker og strammer mye her. Men ikke hele tiden. Bare innimellom, men det har tatt seg opp siste uka. Uansett, så vil jeg at han skal holde seg inn noen dager etter termin, siden vi ikke har flyttet inn i huset som vi driver og pusser opp fortsatt. iiiiik!! Du får holde oss oppdatert her inne da
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #11 Skrevet 9. desember 2010 hehe, kjenner igjen det du skriver, vestlandsfanden, for nå er det bare så spennende selv om det er slitsomt og tungt;) ja neste litt "gøy" og er egentlig glad jeg ikke vet hvor vondt dette skal bli, men tror ikke jeg kan si det er gøy på slutten nei;-) Jeg har innstilt meg psykisk på det kan ta noen dager til, men jeg skal holde dere oppdatert om det skjer noe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå