Gå til innhold

Da har jeg endelig fått vite hvorfor jeg er så sliten og energiløs for tiden...

Anbefalte innlegg

Har slitt med det i flere uker nå, og i forrige uke var jeg endelig på første kontroll hos legen, så da spurte jeg om å få tatt noen ekstra blodprøver. Idag fikk jeg svaret at jeg hadde for lite jern i kroppen. Kjekt at det ikke bare er noe jeg har innbilt meg iallfall;) Så da blir det jernkur for min del. Håper det bedrer seg raskt, altså... Med 100% jobb, dårlig søvn, 2 småtasser fra før og en hund som trenger mye aktivitet går det ikke an å være så sliten at man bare ramler ned på sofaen etter middag og ikke orker annet enn å gjemme seg i et par tepper og prøve og holde varmen;) Noen flere som sliter med det samme??

Fortsetter under...

Samme her, kommer meg så vidt gjennom arbeidsdagen og da er det slutt. Fryktleig slitsomt. Det er ikke jeg som ordner til jul her for å si det sånn... Begynte på jernkur denne uka.

Takk for det, helene0: knøttet09 og nurket11 :) Veldig greit at det er noe å gjøre med, så får vi håpe endringene kommer straks! Trenger energi i julestria;)

Randi:-): Ja, slitsomt når det er sånn... Håper vi merker bedring ganske raskt nå som vi har startet på jernkur:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...