Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg er i uke 19 nå, og jeg er så matlei. Har ikke lyst på noenting Er enda litt småkvalm. Kan barnet ta skade av å få for lite mat/næring?? Blir det undervektig ved fødsel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Nei, for å si det sånn; med første barn hadde jeg enorm matlyst. Babyen var nesten fem kilo. Med andre barn orket jeg ikke mat og gikk ned 12 kilo, veide mindre da jeg fødte enn før jeg ble gravid (58 kg så jeg var ikke feit til å begynne med), og da var babyen 3300. Helt normal og født før termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 Husk at babyen er en parasitt! Jeg kastet opp alt jeg spiste i 9 mnd. La på meg knappe 4 kg (og jeg er undervektig fra før). Babyen kom 2 uker før termin og veide 3.5 kg. Frisk og rask! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Han var faktisk liten, men det var utrolig nok pga gener. Det skal litt til før barnet ikke for nok næring. Tror du vil merke til det, men snakk med lege\jordmor om du er veldig bekymret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maya666 Skrevet 8. desember 2010 #5 Del Skrevet 8. desember 2010 nei det pleier ikke å ha noe å si.. i mitt første svangerskap kunne jeg ikke få nok av mat.. spiste masse hele tiden... fødte en velskap datter 3 uker før UL termin (2 dager før "min" termin) på 3250 gr. hun var 52 cm lang.. i mitt andre svangerskap hadde jeg dårlig matlyst, var mye kvalm og kastet mye opp.. fødte en velskapt datter 3 dager før termin. hun veide 3710 gr og var 52 cm lang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #6 Del Skrevet 8. desember 2010 jeg klarte ikke spise mye, spiste mindre enn normalt. Hadde forferdelig mye magesyreproblemer og jeg ble kjempefort mett. La på meg akkurat 12 kg, og ungen veide 4 kg (1 uke før termin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #7 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg hadde ekstrem sv.skaps kvelme, og gikk ned 11 kg. Jeg så ut som et vandrende lik. Men ungen var 3670 og 50 cm lang:) Så det er nok bare mor det går ut over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #8 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg spiste som en hest hele svangerskapet, og ut kom ei undervektig jente på rett over 2 kilo noen dager etter termin. Tror det heller er snakk om gener her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå