Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Har både hørt og lest at andre gangen får man større mage, men det har altså ikke jeg fått. Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Størst med første, ganske liten med 2 og 3:). La på meg mest under første svangerskap da, men hun var minst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 Mye mindre med nummer to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg hadde liten mage med første, men er utrolig nok mindre denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg fikk mye tidligere stor mage med nr2, men like før fødselen var jeg nok ikke så mye større enn med nr1. Målene hos helsesøster lå omtrent likt med begge, så det var bare den synlige magen som var større og ikke selve livmoren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #6 Del Skrevet 8. desember 2010 Magen kom mye tidligere med nr 2, men var enorm på slutten med første mann, så blir spennende å se. Er bare i uke 20 med nr 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #7 Del Skrevet 8. desember 2010 Mindre, kom seinere også, men så var jeg bedre trent og hadde mindre mageflesk med nummer to:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #8 Del Skrevet 8. desember 2010 La på meg helt likt med begge to, men fikk mage først med nr 2. Altså tidligst. Men magemålene var også helt like på skjemaet, så...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #9 Del Skrevet 8. desember 2010 Nå er jeg bare i uke 20, men magen nå er minst like stor som den var i uke 24 med førstemann. Hadde ikke spesielt stor mage sist, så gjenstår å se hvordan den blir denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå