Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Er gravid i uke 35 og begynner å bli bekymret for at jeg har dratt på meg en begynnende lungebetennelse. Ser på Apotek1.no at man får smerter i brystet, men dette har jeg ikke. MEN jeg har veldig vondt under det ene brystet. (Høyre bryst) Virker som om det er ribbenene, men siden dette kom sammen med feber, tørrhoste og slapphet, regner jeg med at det er en infeksjon/betennelse av ettellerannet. Får ikke reist til legevakt eller noe heller, for jeg har en sønn på 2 år her alene..... Noen som vil fortelle meg hva det kan være? (Kan jo selvfølgelig ikke fortelle meg hva det er, men fortelle meg hvordan lungebetennelse utarter seg) Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Føltes nesten ut som en muskel som var i strekk, syntes jeg. 'Tenkte ikke tanken på at det var lungebetennelse engang. Hadde MYE feber, men det tror jeg er individuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har vært plaget av lungebetennelse de 4 siste årene. Det kommer fort tilbake når jeg får feber/influensa! Først starter det bare med vanlig hosting.Etter hver merker man at man at det setter seg i lungene. Det har aldri gjort vondt foran på meg, men derimot bak på hver side. Jeg kjenner det som om det er noe som stikker meg inn i lungene bak. Jeg får også alltid feber. Det som er en fordel å oppsøke lege hvis du misstenker dette, så slipper du unna mye vondt og plager hvis du får riktig medisin umiddelbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Ok...Jeg tenker som så at jeg har alle tegnene, men at det fint kan være kun graviditeten blandet inn i forkjølelse. Kanskje det klemmer på lungene/ribbena som gjør det vanskeligere for meg å puste. Har ikke så veldig høy feber, så da regner jeg med at det ikke er lungebetennelse HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå