Gå til innhold

Andre med barn på rundt 2 år som enda ikke har overnattet borte?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mini her er snart 2 år og har enda ikke overnattet borte, men skal muligens sove borte til helga. Må ha barnevakt fredagskveld og lørdag.

Men jeg gruer meg skikkelig, vet ikke om jeg greier det....

Høres sikkert skikkelig teit ut, men jeg liker best at hn er hjemme, synes hn er vekk mere enn nok fra meg, er jo ibhg 5 dager i uka.

Vurderer å være hjemme fra julebordet på fredag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har 2 jenter på 3 år og 5 mnd. Ingen av de har sovet borte ennå.

Ikke fordi vi er overbeskyttende e.l. men vi har ingen de kan sove borte hos.

Vet ikke helt hvordan det skulle ha gått jeg. Hadde vel vært greit for meg, jeg hungrer etter en hel natts søvn nå, men hadde vært verre for eldstejenta tror jeg. Hun er jo ikke vant til det i det hele tatt.

Kan jo være greit å venne barnet til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt presset, siden mormoren skal passe hn både fredag og lørdag så synes hun det var best at hn overnattet. Men føler meg ikke vel med tanken, vet ikke hvorfor. Føler meg egentlig litt "dum", har intrykk av at de fleste i den alderen sover ofte hos besteforeldrene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide å klippe navlestrengen?

Hvis barnet ditt har et godt forhold til den/de det skal overnatte hos går det bra. Jo lenger du utsetter det, jo "farligere" og skumlere blir det for barnet å sove borte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi er snart fire år og har aldri sovet borte eller hatt barnevakt ei hel natt. Det er fordi familiene våre bor så langt unna at overnattinger ikke lar seg gjøre. Vi sresser ikke med det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...