Gå til innhold

Kan tester vise feil???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare spørre og håper at noen kan svare meg...

Jeg fikk tilsendt g tester fra billigtester.no- de kom selfølgelig den dagen vi kom sent hjem fra jobb og det var ikke mindre enn - 17 grader ute. Leser på pakken at de ikke skal fryse! Kan det ha noe å si.

Jeg skulle hatt tr 27nov (hvis 30 dager syklus), men syklusen min er jo litt rar. Hvis jeg igjen hadde 37 dager ville 4 vært dagen...

Men i skrivende stund har ingen tr dukket opp..

Jeg har tatt 3 strips tester og alle negative... Hva skal jeg tro nå da?

Kan de være ødlagte av kulden????

Jeg har mensmuringer, ømme bryster og utrolig vondt i hale beinet/ korsryggen og nedover i beinet..

Vurderer og ta en cb test i morgen tidlig - julebord på fredag og vil jo ikke drikke dersom det skulle være en aldri så liten spire der inne..

Dette ble langt, men håper noen kan hjelpe meg litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontrollstreken er vel ment å være en ekstra sikkerhet i forhold til sånne ting som at testen har blitt ødelagt pga ytre påvirkning. Du fikk opp kontrollstrek eller? Du vet ikke når du hadde EL? Kan jo være at det er kortere tid siden enn beregnet, slik at Hcg nivået er for lavt foreløpig til å slå ut på test. Og det kan selvfølgelig også være at du ikke er gravid til tross for symptomer... håper ikke det siste for din del da.

Håper du finner ut av det snart! Ikke morsomt å gå og lure.

Skrevet

Ja, det er vel halmstå at testene skulle være i stykker... Ja, kontrollstreken kom opp..

Jeg er nå på min 41 dag i syklusen. Blir så frustrert av å vente enten på tr eller på et aldri så lite + på testen....

Skrevet

Ja, det er utrolig frustrerende med ustabile sykluser. Har brukt EL-tester jeg for å ha et ekstra holdepunkt til når forvente TR.... det har fungert greit (sånn rent bortsett fra at jeg også er i 4 pp og fortsatt ikke har blitt gravid), men denne pp har jeg fortsatt ikke fått positiv EL-test. Er på dag 16 nå.... og tom for EL-tester, hehe. Skal ikke være enkelt. De andre syklusene har jeg fått TR 14 dager etter positiv EL-test. Kan jo være verdt å prøve hvis du ikke allerede bruker/har prøvd det?

Skrevet

Nok en negativ test idag (cb) så da er det vel bare å vente på tr.

Har ikke prøvd el tester ennå, men nå skal jeg gå til innkjøp av det.

Aner jo ikke når jeg har el siden jeg har hatt 2 - 30 dager syklys, en 37 og nå 42+

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...