Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Har alltid hatt et ganske så antrengt forhold til han og aldri fått et ordentlig far-datter-forhold. For ca 1 år siden så jeg at jeg hadde fått nok og at dersom vi bestandig skulle ha et bedritent forhold så ville jeg heller foretrukket å ikke hatt et i det hele tatt. Men den siste tiden har han mast seg inn i livet mitt igjen og jeg tenkte at en aller siste sjangse skader ikke. Han ser aldri lenger enn sin egen nese og det er bestandig "alle andre" som er problemet og jeg blir så forbanna at jeg snart eksploderer. Nå har jeg snart fått nok av denne mannen. Til julen 09 fikk jeg aldri noen gave og da jeg fykte 20 for noen mnd siden fikk jeg heller aldri noen gave (det er forsåvidt ikke så viktig for meg heller). Men at min sønn aldri har motatt en eneste gave fra sin "morfar" irriterer meg grenseløst. Da farsadagen nå var la jeg 200 kr i en spleisegave fra oss søstrene, jeg hørte aldri noe takk (var ikke med å leverte gaven fordi sønnen min var syk, men det kan enkelt gjøres via en tlf samtale, sms eller email). Men da jeg var på middag ca 2 uker før farsdagen skjedde dette som tok kaken: Vi hadde en alright middag (faktisk) og da jeg skulle kjøre hjem takk jeg pent for maten, sa jeg syntes det var joselig og at vi fikk ringes snart. 3 uker etter (altså etter farsdagen og levert gave) ringte han meg og kjeftet fordi jeg ikke hadde tatt kontakt og sagt at jeg syntes middagen var koselig. Men det gjorde jeg da på vei ut døren.. er det da normalt og ringe noen dager etterpå og gjenta det du sa? Hørte jeg et takk for gaven? Nei det gjorde jeg aldeles ikke. Han kalte meg bla utakknemlig noe jeg syntes er helt hull i hodet! Skal jeg særiøst fortsette med å tollerere den dritten hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Eh.. nei. Hadde ikke gidda, far eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er dessverre noen som tror de kan kjefte folk til å være hyggelige.... jeg tror jeg hadde begrenset kontakten til når han selv tok kontakt. Gi klar beskjed om at du er voksen nå og forventer å bli behandlet med respekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Nei, dette hadde jeg ikke orket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå