♥tali07♥augustspire i magen♥ Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Er inne i 3 pp nå, men har ikke vært aktiv her inne... Bare vært ofte (les. stort sett hver dag) inne å sneket på det dere skriver, men nå merker jeg virkelig at jeg må få ut noe Venter og venter og venter på IKM nå og håper virkelig tr ikke dukker opp denne perioden Håper og håper så inderlig at vi blir gravide sånn at vi kan få et barn sammen:) Og gjerne helst i går Vet jeg ikke burde være utålmodig i forhold til mange andre her inne, men må bare få det ut et sted Ikke akkurat så mange jeg kan snakke med om prøvinga akkurat Hehe Har bestillt g tester og håper de kommer snart Men kanskje greit at de drøyer litt og, så man ikke begynner testinga alt for tidlig ;P Hehe Lykke til alle sammen
Kath+3 Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Huff ja, jeg er ikke særlig tålmodig i utgangspunktet så dette er helt forferdelig Rimelig ny her inne jeg og Når har du IKM? Ja det er lett å teste litt for mye når de er tilgjengelige hehe
♥tali07♥augustspire i magen♥ Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2010 Hehe, som jeg skulle sagt det selv Har IKM ca den 12. ikke helt sikker på den siden jeg ikke tester etter el...... enda hvertfall Haha! Skikkelig skummelt med tilgjengelige tester ja med snuppa testet jeg ikke positivt før jeg var 6 uker på vei, fikk bekrefta på UL i uke 4 da, men tester slo ut bare neg. prøvde ca annenhver dag fram til uke 6 bare for å bekrefte, siden jeg hadde blødninger sånn ca når TR skulle komme.... Når er din IKM da?
Kath+3 Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Oj det var litt spesiellt ja Fikk mange skuffelser før gleden da? huff... Hadde IKM på søndag eller mandag tester heller ikke etter EL så ikke helt sikker Testet negativt på fredag, men det var og med ettermiddagsurin.. Så det blir spennende nå regner med jeg tester fredag igjen om ikke TR har kommet Men begynner å synes det er litt lovende..aldri hadd så lang syklus, 37 dager liksom
♥tali07♥augustspire i magen♥ Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2010 Det gjorde jeg, men til gjengjeld fikk jeg se vesla mange ganger da 8- 10 ul var veldig betryggende Oiii så spennende da tror jeg hadde testa hver dag jeg da hehe *håpløs* krysser fingrene for at det er en spire hos deg XXXXXXX Hvilken pp er du inne i da ?
Kath+3 Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 Vi er i vår 2. Så alt er veldig nytt enda synes jeg Takk, krysser også for deg å gleder/gruver meg for test på fredag, tror jeg blir sinnsyk om den er negativ..for det betyr at jeg bare får lengre og lengre sykluser
♥tali07♥augustspire i magen♥ Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2010 Syns det er veldig nytt enda selv jeg... Og samtidig er jeg utålmodigheten selv noe man jo føler ikke er "lov" pga alle andre som har prøvd så lenge :S hehe Takk for det Off... jeg skjønner den altså :/ da hadde nok jeg blitt en smule sinnsyk også :S Kan jo hende du er som meg da, og tester sent positivt
Kath+3 Skrevet 8. desember 2010 #8 Skrevet 8. desember 2010 håper det,er jo en uke siden forrige test så Ja det blir litt sånn, man har ikke noe å klage over enda liksom når det er så mange som har slitt i flere år Men når man bestemmer seg for noe så stort, så skal det jo helst skje med en eneste gang
♥tali07♥augustspire i magen♥ Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. desember 2010 da ville jeg hatt stor tro på positivt svar hvertfall men kanskje ikke likevel, for jeg er jo så utrolig redd for å bli skuffa :S Ja man vil jo helst at spiren skulle sittet i går hehe Men føler virkelig med de som har prøvd/ slitt lenge
Kath+3 Skrevet 8. desember 2010 #10 Skrevet 8. desember 2010 Ja, man er jo fortsatt bekymret for om man i det hele tatt kan bli gravid..Det slipper jo du om du har ei fra før er vel en bekymring de fleste damer har på ett eller annet tidspunkt..Men nå må man bare være positiv
MissRuffo Skrevet 8. desember 2010 #11 Skrevet 8. desember 2010 det var akuratt som om jeg skulle sagt det selv.. Er selv inne i min 3 pp, og tror jeg skal ha besøk på lørdag, men har hatt en del stikkinger der mensensmertene skal være, men det er ikke mensensmerter, skjønner ingenting. Kunne vi ikke alle bare fått spira til å sitte, så blir det gratis julegave for hele familien;) hehehhe,.... Men hvis dere er gravide nå, hvotdan har dere tenkt å si det?
♥tali07♥augustspire i magen♥ Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #12 Skrevet 8. desember 2010 Ja det er jo sant ja det burde jeg jo ikke bekymre meg for, men tvilen ligger der likevel. Dog ikke for om jeg kan bli gravid, men om vi kan få barn sammen...... Han har jo ingen fra før, og det kan jo hende vi ikke er bra match også :S men det må man jo bare prøve å la vær å tenke på Positive tanker er det eneste som gjelder nå ;) håper du oppdaterer meg på fredag da og masse lykke til
Kath+3 Skrevet 8. desember 2010 #13 Skrevet 8. desember 2010 Jeg hadde tenkt å skrive noen fine kort å legge på tallerkenen til julemiddagen med noe som "kjære mormor, vi snakkes i august" hehe osv... Problemet mitt blir nok at jeg ikke kan fortelle det til noooen før jeg kommer hjem i midten av desember..Ikke en gang far Kanskje litt egoistisk av meg, men vil bare ikke fortelle det over telefon liksom..Vil gjerne se reaksjonen og gi han ett kyss så frykter jeg må ta en liten hvit løgn.. men altså, nå må vi vente å se hehe
♥tali07♥augustspire i magen♥ Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #14 Skrevet 8. desember 2010 er godt det er fler av oss Disse stikkingene hørtes mistenkelig kjent ut litt i eggstokk/egglederområdet på begge sider men vekslende fra side til side er det hos meg hvertfall... pluss at brystene er sykt vonde... vondt og stramt å ha på BH :S og endel andre symptomer, men det har jeg også hatt de andre pp.... Jo det hørtes ut som en god plan hadde det bare vært vi som fikk bestemme så Tenkte jeg skulle gi vesla en gave på julaften jeg da, med en T-skjorte/genser som det står "Verdens beste storesøster" på Håper virkelig spira sitter for oss alle hvordan skal du/dere si det da?
MissRuffo Skrevet 8. desember 2010 #15 Skrevet 8. desember 2010 hehe.. fantastink.. Da jeg var i tyrkia i fjord kjøpte jeg en t-skjorte som det stod "something hiding in here like this" så tenkte jeg skulle vente til magen ble stor, ta den på, be de lese og etter de har lest så visre jeg magen, men tror det blir litt dumt=/
♥tali07♥augustspire i magen♥ Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #16 Skrevet 8. desember 2010 hihi koselig idé da håper virkelig du får gjennomført den Ja blir et problem å ikke si noe til noen før det :S men det klarer vi
♥tali07♥augustspire i magen♥ Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #17 Skrevet 8. desember 2010 bekkalekka : Syns det var en kjempesøt idé jeg hadde tenkt på noe lignende selv, men siden jeg har ei snuppa fra før, så blir det henne som får "oppdraget"
MissRuffo Skrevet 8. desember 2010 #18 Skrevet 8. desember 2010 hehe... ja jeg syns det er merkelig, for det sitter mesti venstre siden, også er brystknoppene(som det så fint heter) skikkelig røde og vonde, har ikke hatt på bh i 3 dager nå. og det er litt rart for forige pp kjente jeg ingenting, og denne har jeg ikke tenkt så mye på det før jeg kjente disse stikkingene som har vart i en ukes tid nå.. vet ikke om det er et "sikkert" tegn eller hva det er? enten tenkte jeg det jeg skrev over, eller få tatt et ultralydbilde, kopiere det, legge det i pappesker med noe tungt inni og pakke det inn. Men tror ikke familiene våre er så smarte at de skjønner det, en del chilenere og en del nordmenn:P heheh
MissRuffo Skrevet 8. desember 2010 #19 Skrevet 8. desember 2010 heheh... hadde også gitt min oppdraget hadde jeg hatt ei=p Hadde sikkert sagt noe som at hun måtte reise seg under julemiddagen og si at mamma har en gave til oss i magen eller noe sånt:p
♥tali07♥augustspire i magen♥ Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #20 Skrevet 8. desember 2010 hehe ja mange fantastiske ord føler meg hoven i brystene jeg da, og det svir i brystknoppene.... men er vel aldri noe som er sikkert tegn, bortsett fra manglende tante og positiv test desverre :S det var jo også en fin idé men veldig synd om de ikke skjønner det da.... men går jo an å skrive en tekst bak bildet eller noe da
♥tali07♥augustspire i magen♥ Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #21 Skrevet 8. desember 2010 hehe ja mange fantastiske ord føler meg hoven i brystene jeg da, og det svir i brystknoppene.... men er vel aldri noe som er sikkert tegn, bortsett fra manglende tante og positiv test desverre :S det var jo også en fin idé men veldig synd om de ikke skjønner det da.... men går jo an å skrive en tekst bak bildet eller noe da
MissRuffo Skrevet 8. desember 2010 #22 Skrevet 8. desember 2010 hehe.. det er det som er så irriterende, det er ikke noen helt sikre tegn før testen sier det. Ja blir jo det, men tenkte vi bare skulle si det sånn at det virkelig blir forstått:P heheh... ikke det at de er dumme men, bedre å bare si det... Masse masse lykke til med prøvingen da=D xxxxxx krysser fingre og tær for oss alle
♥tali07♥augustspire i magen♥ Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #23 Skrevet 8. desember 2010 ja huff... også så slitsomt å gå å vente på å kunne teste også Ja det er jo sant da Likegreit å bare si det rett ut også Det gjorde vi når jeg plutselig var gravid med snuppa Masse lykke til ja XXXXXXXXXXXX krysser nesten alt som kan krysses jeg også, men på ingen måte beina hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå