to søte små jenter Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Er dere fornøyde, og hvor rask får man bildene? Er litt seint ute, så er avhengig av å få de raskt.....
bitthen Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Jeg brukte de til dåpsinvitasjoner og til takkekort i fbm fødselsgave. Ganske rask levering da. Men elendig kvalitet på kortene, dårlig oppløsning på bildene, var veldig kornete Billig og ikke så bra. Men altså, fikk bildene etter 3 dager synes jeg å huske.
to søte små jenter Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2010 Takk for svar:-) Da får jeg vurdere noen andre istede. Kanskje blir det elite som i fjord. Eller noen som han andre anbefalinger?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Jeg bestilte fra Foto Knudsen igår, de skal visst ha god kvalitet på kortene sine har jeg hørt, og 5-7 dager levering stod det. Så da går det akkurat før jul=) Var også fornøyd med Japan Photo sine i fjor, men ville ha flere bilder per kort og valgte derfor Foto K. istedet i år.
2010 Mammaen Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Vi var superfornøyd med takkekortene fra optimalprint. Fine farger, klare bilder, rask levering og kjempebra pris! Skulle jeg bestillt julekort ville det definitivt vært fra dem :-) Foto Knudsen skal jeg aldri mer bestille fra... Bestilte derfra etter dåpen, og de var blasse i fargene, tok kjempelang tid å få dem (men det får du beskjed om når du bestiller - mener det var opp mot 2 uker). Det verste var egentlig den vanskelige nettsiden. Min anbefaling er optimalprint! Spesielt om du har dårlig tid. Jeg fikk kortene i posten etter 2 dager.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 Hørt mange er fornøyde med optimalprint ja, men ifølge denne siden er Foto Knudsen bra også, og levering er 5-7 dager; http://julekort.info/
to søte små jenter Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2010 Optimalprint er iallfall rimelig. Kanskje kvaliteten er forskjellig ut fra om man velger ett eller flere bilder? Skulle ikke tro det men.. Hmm.. får tenke litt til da... :-)
Steget Skrevet 8. desember 2010 #8 Skrevet 8. desember 2010 Jeg har bestilt både takkekort og julekort fra Optimalprint og er veldig fornøyd. Grei pris og rask nok levering. 5-7 dager er normal levering, mener jeg. Men du kan betale ekstra for å få de raskere levert. Kommer til å bruke dem igjen.
Vimse + gullene Skrevet 8. desember 2010 #9 Skrevet 8. desember 2010 brukt dem ved flere anledninger. Fine kort, mye å velge i. God kvalitet, kjapp levering og grei pris. Anbefaler! Skal ikke bruke fotoknudsen mere, de tar jo gebyrer for alt, er dyre osv. Bestilte noen takkekort som hadde kvalitet som foto (fotopapir) og ikke kartong som jeg forbinder med kort!
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #10 Skrevet 8. desember 2010 Kjøpte takkekort etter fødsel hos Optimalprint og var veldig fornøyd med kortene. Bildet så bra ut, god kvalitet på kortene, teksten var riktig, rask levering og grei pris. Ville ikke nølt med å bruke dem igjen
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 9. desember 2010 #11 Skrevet 9. desember 2010 Jeg bruker dem alltid :-) Er superfornøyd. Masse muligheter og designs. Hun som fikk kornete bilder må ha vært uheldig med bildet hun sendte inn, de har alltid vært helt fine hos meg. Fått masse skryt for kortene :-)
Andrea3 Skrevet 9. desember 2010 #12 Skrevet 9. desember 2010 Vi har vært superfornøyde med Optimalprint, har brukt de mye. Det kommer jo an på kvaliteten på bildene du laster opp også i forhold til om kortene blir kornete. Det er ikke nødvendigvis optimalprint sin feil. Lykke til!
:) ! Skrevet 9. desember 2010 #13 Skrevet 9. desember 2010 Jeg har brukt optimalprint til dåpsinvitasjoner og takkekort. Veldig fornøyd og rask levering :-)
Younameit Skrevet 9. desember 2010 #14 Skrevet 9. desember 2010 Prøv Nfoto.no. Meget rask levering, god kvalitet, enkel nesttside og rimelig !!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå