vekten desember baby Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Fler som kjenner til kraftige spark og romstering i uke 38? Veldig betryggende men også vondt hehe
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 jeg er 41 uker og aktiviteten har plutselig tatt seg veldig opp igjen, etter en rolig periode på ca 1 uke. Ja det er veldig betryggende, men håper han kommer snart for nå er han for stor til å drive på slik, AU! ;-)
2.gangsgravid Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 JA! Enkelte dager (spesielt på kvelden) er det veldig mye romstering. I dag er en sånn dag..jeg blir helt utslitt jeg... men skal jo egentlig ikke klage, siden det er et godt tegn at det er liv. Men FY så vondt!
flashdancepants Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Ja, jeg opplever det samme, er 37+3 i dag. Fra kjemperolig baby til knuffing og dytting mesteparten av dagen, og veldig mye om kvelden. Signerer tanken om betryggende men slitsomt. Gleder meg veldig til hum kommer ut nå.
KmammaK Skrevet 9. desember 2010 #5 Skrevet 9. desember 2010 Min er også ekstremt aktiv!! Og det er jaggu meg vondt... Spenner fra i kanten på høgre ribbebein! Au au au au.... Var en kollega her som fortalte at hun fortsatt var vond/støl i siden etter første barnet hennes som holdt på sånn og hun har hatt tre barn siden det.. hjelpes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå