Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg mener at vi har skjev fordeling her i huset til hans favør så derfor lurer jeg på hvordan dere gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Vi har også skjevfordeling ang husarbeid. Jeg gjør nesten alt vil jeg si, men ang barnepass er det femti/femti når han er hjemme. Veldig flink med barna:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg gjør alt, han gjør ingenting. Nå lyver jeg, jo han passer unger når jeg er på jobb, men opprydningen er det jeg som må ta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Annenhver uke jobber typen tidlig/sein, de ukene han har sein deler vi på å kjøre i bhg, etter bhg har jeg alt ansvaret. De ukene han jobber tidlig kjører jeg i bhg, og vi er stort sett sammen etterpå :-) Men når det kommer til husarbeid og slikt er det jeg som tar største delen av kaka dessverre, akkurat nå er jeg sykemldt, så er jo kun det jeg har å gjøre, men er slik når jeg jobber også.. Kan heller ikke huske sist typen lagde mat :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Del Skrevet 8. desember 2010 Jevn fordeling. Han er flinkere til å vaske gulv og rundt om, jeg er flinkere til å rydde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #6 Del Skrevet 8. desember 2010 Mannen min har vakt ca to ganger i uka (fra 16-08 neste morgen, mesteparten hjemmevakt, men han er på sykehuset MINST fra 1730-2000, ofte (veldig) mye lenger). Da faller selvsagt alt som har med barnepass, henting etc på meg. Jeg gjør nok mer husarbeid enn ham, men jeg synes generelt han er flink til å hjelpe til. Vi vasker huset sammen hver helg, deler på middagslaging, handler til helga sammen. Jeg henter/leverer desidert mest i barnehagen, handler hvis vi trenger noe mer i løpet av uka, vasker klær og har det generelle overblikket. Setter i gang rydding etc, det gjør aldri han. Jeg synes ikke turnusjobbing er noen unnskyldning for mindre husarbeid, selvsagt bortsett fra akkurat de kveldene de er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #7 Del Skrevet 9. desember 2010 Den uken han jobber dagen slutter han klokken 14, da må han hjem og slappe av, så lagde vi avtale når barnet begynte i barnehagen at han skulle hente den uken. men som oftest blir det meg, så må jeg i tilleg handle for å så kmme hjem og lage middag. så kveldsukam står han opp sammen men og får hun klar i barnehagen og så går jeg om må hente for han er på jobb. ok, men på formidagen han er hjemme må han sove. Natt uken, da sover han, står opp rundt 15.00. og går og legger seg ved 17.30 tiden. så som dere ser at jeg er alene om alt. det hender han rydder ut av oppvaskmaskinen, og setter på en vaksemaskin, men støvsuge osv må jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå