Bring_it_on!!:)) Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Får man mye fortere mage med nr 3? Minste er bare 17 mnd.. Så ikke såå lenge siden jeg følte siden jeg fikk tilbake kroppen min Bare tja.. Ca 5-6 uker på vei nå.., men allerede oppblåst føler jeg Derfor jeg testet, men godt mulig jeg er lengre på vei for alt jeg vet.. Merkelig mens forrige gang .. Og fødselen .. Går den ofte fortere med tredje kontra andre? Rakk vel knapt sykehuset med andremann Kjenner jeg er litt usikker her.., men hørt at man ikke merker så godt forskjell på 3 kontra 2.. ihvertfall ikke like godt som når man får andre mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Gratulerer! Har selv to tette, såvidt et år mellom. Det er utrolig koselig! De har så mye glede av hverandre. Jeg har kun født to ganger, men fødsel nr 2, 14 måneder etter gikk fra 20 timer til 3 timer og 15 min. Magen min kom med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå