Gå til innhold

Hemorroider - HJELP

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 19 uker fullgått gravid og har fått min livs første hemorroide. Synes det er ekkelt, ubehagelig og redd for hvordan det skal utvikle seg!!! I morgen natt reiser vi til utlandet, blir borte i 5 dager... Jeg smører med Alcos Anal, har gjort det siden mandag, men hemorroiden har vokst!!! Hjelp... Bør jeg ringe lege i morgen og stresse dit før vi reiser, eller ta sjansen og se det an til vi kommer hjem. Scheriproct salve, det kan man vel bruke? Er vel bedre enn Alcos Anal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har selv hatt hemorroide, men kommer litt ann på hvor. Hadde selv like i åpningen (beklager beskrivelsen) en som "hang litt", dro til legen med den da salvene på apoteket ikke funket, han knuste den rett og slett med fingrene, da den var en enkel hemorride å gripe, høres sikkert totalt frastøtende ut, men det hjalp! Han knuste den helt, var skikkerlig vondt der og da, men smerten var over så fort den var tatt, og den kom ikke tilbake heller.

Kan være greit å ringe legen og forhøre seg, men du trenger nødvendigvis ikke å komme inn til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...