Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg liker det ikke, for barnas del. Bikinibilder av jenter i 10-årsalder. gutter i bare badebukser. Begge deler i helfigur. Jeg sier bare - selv med beskyttet profil(bare venner), så kan en aldri vite.... hackere er overalt. Og om en kopierer bildene, og ikke har beskyttet profil... ja, hva da? Og samme med "unge mødre"-serien... Jeg reagerer på filming av barnas underliv i de episodene. Ungene sprader rundt nakne, slik de gjør hjemme... men her blir det filmet og sendt til millioner av seere i norden.... og på nettet? Hvor mange kan ikke se det der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Herreguuud, slutt å være så hysterisk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 Har et par bilder av barna i badedrakt eller med badebleie. Men det er kun fra sydentur. Men...liker det egentlig ikke. Men hvordan går du kledd i syden liksom, 99% av bildene er jo i badetøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg er langt fra hysterisk. Så langt som du kanskje kan komme... Men jeg er veldig realistisk! Jeg er ikke ung, og har for mye erfaring på baken til å være naiv..... HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Del Skrevet 8. desember 2010 Nakenbilder NEI I badetøy/sommertøy JA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #6 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvorfor da legge dem ut på sånt som FB? Er det ikke lenger nok å ha dem til eget album? Og kvelder i syden er mer påkledd en strandbilder. Eller utflukter med litt klær på, er det umulig? Mener du at siden det er syden, så kan du legge ut omtrent nakenbilder av dine barn til alles forlystelse? heheheh... Ja... noen er vel mer naive enn andre..... HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #7 Del Skrevet 8. desember 2010 Ser ikke problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #8 Del Skrevet 8. desember 2010 jeg legger ut badebilder av sønnen min, der han sitter i balje. legger jo ikke ut bilder av kjønnsorgan, så ser ikke helt at det skulle gjøre noe. Folk drar på stranda å lar barna være nakne så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #9 Del Skrevet 8. desember 2010 Litt av en load på rævva du må ha da, slutt med det der, jeg er ikke ung så jeg vet hva jeg snakker om pisset.... Trodde du skulle være "voksen" og vis jeg, men det utsagnet drepte hele dritten.. De som er unge kan ha nok av erfaringer selv man ikke burde vist om så tidlig, ting som kanskje ikke engang du kan tenke deg til, pass kjeften din, du vet ikke hva folk har gjennomgått. Så lenge ikke kjønnet syns så ser jeg ikke problemet, tenkt de pedofile som sprader rundt på strendene og kiker på unga som ingen foreldre legger merke til, en som kan ta snik bilder og ha med seg hjem.. Kvalmt å tenke på.. Poenget er,de når ikke barna med igjennom fb, det gjør de UTE det, skal men tenke sånn alltid kan mann ikke gå utenfor døra... Så lenge man har lukket profil, så har man gjort sitt for at informasjonen ikke skal lekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #10 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva feiler det deg da? Nakne bilder? Og jeg har lukket profil. Hvem vet , kanskje du er en pedofil galning HI? Du er iallefall ikke voksen og moden (heheheh som du sier) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #11 Del Skrevet 8. desember 2010 Og jeg var 19.45 Og naiv er jeg slett ikke kan jeg låve deg. Er nok mer skeptisk enn gjennomsnittet som legger ut bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #12 Del Skrevet 8. desember 2010 HI, seriøst, skjerp deg. Verden har blitt en paranoid plass å være takket være sånne som deg. Slapp av litt, la barn være barn, og la pedofile være pedofile, og gjør ditt for at de ikke kommer i nærheten av barna dine. Å bekymre seg over bilder av barn i badetøy (!) på en lukket fb-profil er tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå