Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Saken er enkel, jeg er gravid i siste trimester nå. Og fikk bekkenlåsning 3 uker før jeg fikk bekreftet graviditet, dette har ikke løst seg opp igjen (før nå) og jeg har humpet rundt med krykker. Sist onsdag fikk jeg klar signal fra legen til å leve normalt igjen, og kunne kaste krykkene! Gjorde så godt å kunne bevege seg fritt igjen. MEN, så kommer det da, det å trimme nå! Kan ikke trimme ute, da det blir alt for kaldt for meg, men har en del trenings utstyr her hjemme. Men sliter med å komme i gang med det, og vil jo så gjerne kunne trimme også, så forstår ikke hvorfor det skal være så vanskerlig å komme igang?! Har Zumba her hjemme, så tengte jeg skulle starte opp med det, være streng mot meg selv og dra igang i morgen tidelig, for en mild start vurderer jeg 20 min 2-3 ganger pr dag? Er dette greit? Noen her som har tips til hvordan jeg skal motivere meg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Tror ikke det er lurt å ta i så mye nå i siste trisemester om du har hatt låst bekken og har vært uten trening på en stund. Hva du skal gjøre må være opp til deg, men ikke ta i for hardt og ikke tøy leddene for langt. Man blir litt "skranglete" i skjelettet når man er gravid. Leddene blir løsere for at fødselen skal gå greiere. Jeg "skranglet" rundt i hele to år etter graviditeten..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå