Gå til innhold

Huff...jordmor lette og lette etter fosterlyden i dag....men HELDIGVIS så fant hun den til slutt!!!

Anbefalte innlegg

Var til jordmorkontroll i dag og er i uke 21 og jordmor klarte nesten og skremme vettet av meg.....

Hun lette og lette etter hjertelyden og jeg så at hun også ble veldig usikker og det var like før hun kontaketet legen, men heldigvis tilslutt så fant hun den på 155 nederst i livmoren!

Babyen lå nok å sov helt nederst i livmora, og hun sa at det antagelig var veldig god plass i og med at jeg er 6 gangs gravid så er livmoren ofte tøyd så mye mange ganger at babyen ofte har veldig god plass til å ligge på tvert så langt ned!

Ellers så ligger jeg akkurat på gjennomsnittstreken på vekstkurven og var i tillegg på vanlig UL for litt over 2 uker siden og alt var fint og normalt med babyen!

Huff ble skikkelig skremt i dag!!! :-(

Fortsetter under...

dette skjedde med meg også sist gang... (kontroll uke 26)

jeg så legen ble mer og mer stressa, og da ble jo jeg det også... spesielt når hun bare fant min...

men så fant hun babyen sin og det da ble jeg så utrolig letta...

Jeg opplevde det samme på overtidskontroll 1 uke over termin med førstemann. Legen lette og lette over hele magen en god stund. Såg han begynte å bli litt småstressa.

Men jeg hadde kjent bevegelse når jeg satt på venterommet før jeg kom inn, så jeg ble ikke sånn veldig bekymra. Men klart pulsen stiger jo etterhvert når de må lete sånn for å finne den.

Huff, opplevde det samme da jeg var gravid med nr 1. Hadde ikke kjent liv på over et døgn og måtte inn på sykehuset. (var i 7 mnd)

Jordmor lette og lette, men kunne ikke finne den. Jordmoren så vettaskremt ut og begynte å stresse. Akkurat da hun skulle til å gi opp og hente lege osv så fikk hun inn lyden.

Noe av det verste jeg har vært med på. Pulsen MIN var skyhøy. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...