Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Vi leier ut deler av boligen vår og nå har vi tatt leieboeren i tyveri. Politiet har avhørt han og de fant tyvegods fra oss og andre i leiligheten. Er dette oppsigesesgrunn? Jeg vet reglene er strenge og vanslelige for å kaste ut noen så lurer på om dette er saklig oppsigelsesgrunn. Jeg syntes det er ubehagelig å bo slik spesielt med to små barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Herregud, selvsagt er det det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 Det vil jeg anta, særlig om dere har tilgang til hverandres enheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Om han har oppholdt seg ulovlig i deres del, er dette grunnlag for å kaste han ut. At han i tillegg har stjålet fra dere er enda en grunn. Dere har dermed to gyldige grunner til å kaste han ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå