Gå til innhold

Har mottatt totalt ubrukelige bilder til jule - og takkekort. OMG! Eurofoto sucks! Flere med dårlige erfaringer?

Helverine

Anbefalte innlegg

Godt over 100 bilder som er totalt ubrukelige. Har sendt klagemail, men jeg er ikke helt optimistisk i fht at dette ordner seg i min favør. Erfaringer? Hodene er kuttet på bildene....:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Har selv kun gode eraringer med eurofoto og samme har flere jeg kjenner (som har anbefalt de til meg), prøvde de først ut nå i høst. Har nettopp bestilt bryllupsbok fra de så håper den og svarer til forventningene. Uansett, fikk selv hodekappede bilder fra fotoknutsen en gang og da viste det seg at jeg hadde bestilt bilder i format 10x13 cm mens bildene egentlig var 10x15 cm og da var det jo min egen feil. Håper ikke samme skjedde med deg og at du får medhold i klagen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kan velge mellom 10x13 og 10x15, tar jeg det som en selvfølge at det uansett lar seg gjøre, med alle hoder intakt. Jeg klikker i vinkel hvis jeg har kastet bort 400 kr pga akkurat det altså.

Bildene vistes helt fine underveis i bestillingen, så jeg kunne ikke sett det på noen måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da burde jo bildene ha forandret seg. Har selv bestilt på vistaprint og der forandret bildet seg underveis liksom.

Håper det ordner seg, forferdelig bortkastet penger hvis ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eelis+kian gleder seg til jul♥

Det skal da vel ikke spille noen rolle?? Jeg har selv fremkalt bilder i 2299x2575, og da får jeg bildene i 10x13 uten at noen kroppsdeler er kuttet. Jeg kan ikke skjønne at dét skal være noe problem.

Håper du får medhold i klagen din, det der er bare ikke godt nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk gjennom alle bildene før jeg "gikk til kassen" og da så alt helt fint ut.... Da skal jeg heller bestille fra Vistaprint hvis det ikke ordner seg her! Så får det heller bli nyttårskort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg trodde heller ikke at det skulle spille noen rolle...10x13 er vel også uansett standardformat (?). Det bør jo ikke komme opp som alternativt valg, hvis det ikke kan brukes. Er spent på svaret jeg forventer meg raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja. Dette er bare helt utrolig.... må da ha skjedd en feil. Kan ikke skjønne annet. Aldri hatt problemer med leveranser fra de tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, da... Så utrolig kjedelig... Jeg har bestilt fra dem i 2-3 år nå, og er fornøyd. I fjor fikk jeg riktignok julekort uten teksten jeg hadde skrevet inn. Da sendte jeg en mail og forklarte hva som hadde skjedd og at jeg var helt sikker på at jeg hadde sjekket alt før jeg gikk til kassen. Fikk kjapt svar tilbake med en stor unnskyldning og beklagelse og at nye kort skulle sendes samme dag. Det var helt og holdent deres feil, var svaret i mailen. Så selv om jeg har fått feilvare fra dem er jeg fortsatt fornøyd:) Julekortene i år ble kjempefine og helt uten feil:) Håper det går i orden for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt, det samme skjedde for oss i sommer, med det var hos fotoknutsen.. hadde bestilt takkekort til dåp og de hadde kappet litt av skallen på barnet! Fikk en tverr beskjed på at jeg da skulle sende bildene inn igjen om jeg ville klage... hadde igrunn nok å gjøre og tenke på, så endte med å bestille opp nye der det var gode marginer på skalle-kapping, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig gode erfaringer med eurofoto. De har ikke kommet så veldig høyt i diverse tester, men de scorer høyt i service- har jeg erfart.

Jeg såg ikke at det var automatisk kryssa av at jeg ønska at de skulle redigere bildene. Vi hadde jo allerede redigert, og når bildene kom var de helt ødelagde i fargene. Noen var rett og slett groteske, spesielt i hud og øyne. Vi ringte eurofoto og de sendte hele bestillingen på nytt, uten å ta betalt. Dette var jo i grunn min egen feil siden jeg ikke tok bort krysset, men jeg såg jo det ikke. Tror de har fjerna det nå.

Men er kjempefornøyd! Japanfoto har jeg boikotta. Julekortene jeg bestilte derfra i fjor i november, har ennå ikke kommet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg slipper å sende alle bildene i retur i alle fall. Har egentlig ikke tid til sånt. Har tatt bilde av de verste bildene og sendt de på mail, og det synes jeg burde holde :)

Godt å høre at de scoorer bra på service :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der kan skje alle fotonett butikker, men det er nå de får sjangs å vise om de virkelig er gode eller ikke. Rydder de opp raskt og effektivt er de bra.

Jeg bruker nfoto, veldig bra så langt.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror du slipper å sende i retur. Hva skal de med bildene da?

Håper du blir møtt med forståelse og god service.

Synes de har vært helt supre når vi har kontakta de!

Lykke til! Venter faktisk på årets julekort fra eurofoto jeg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg opplevde det samme som deg for noen år siden. problemet da var at jeg hadde "beskjært" bildene........og da skjedde det ett eller annet ifb med fremkallingen. Jeg klagde, og fikk tilbake pengene i verdi av nye bilder. Super service synes jeg. jeg har alltid brukt Eurofoto, og er godt fornøyd. I år velger jeg kortshop.no til julekort og kaledere, men kommer til å fortsette å bruke eurofoto til å lagre og fremkalle bilder!

Håper du kommer i mål med kortene:-) og det er bare å klage, ordner seg vil jeg tro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte dit nå, da jeg ikke orket å vente på svar på mail. De sender alt på nytt, med "fit-in", og da blir alle kroppsdeler med ;o) Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...