mamma.for.2♡ Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Har de siste dagene oppdaget at jenten min blir evig stresset på kvelden når hun får pupp. Jeg har derfor gitt henne mme for å vite at hun er god og mett når hun går i seng. No har jeg tatt og pumpet meg istedenfor for å opprettholde melkeproduksjonen, men de to siste dagene har jeg ikke fått ut en dråpe engang fra den ene puppen og den andre ikke 10ml engang!??!!! Hun har de siste 2-3 ukene begynt å sove natten igjennom. Dvs fra 22 til 6-7tiden neste dag. Hun er 10uker gammel. Tror dere jeg mister melken? Og evt tips for å ikke miste? Jeg drikker ammete og som sagt så har jeg pumpet meg istedenfor på kvelden...
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Hvordan er det med utdrivningen din da? Jeg må nemlig bruke litt tid noen ganger før jeg pumper. Jeg vet jeg har melk, men den kommer ikke like fort når jeg pumper. Husk at munnen til ungen din er den som lettest stimulerer melkeproduksjonen. Jeg ville nok lagt vekk pumpen og mme et par dager og lagt henne til brystet ofte. Vi har lett for å tenke at de ikke blir mette og gir mme, men for at melkemengden skal tilpasses henne, så må man tåle et par kvelder med urolig unge som må mates ofte... Det er jo bare sånn vi er skapt. Mener jeg da.. :-) Lykke til!
mamma.for.2♡ Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2010 Utdrivningen har ikke vært noe problem tidligere. Har kommet ganske greit i gang tidligere selv når jeg har pumpet. Vil helst ikke slutte med mme på kvelden og holde ut med en enda mer urolig unge enn hva hun i utgangspunktet er. Er helt utmattet fra før av da hun har slitt med magevondt denne første tiden sin i verden... Skulle bare ønske at ting kan falle litt mer på plass snart, slik at jeg kan få nyte den nydelige jentebebisen jeg ser at hun kan være. Akkuratt nå er jeg rimelig ulykkelig til tider... og det er hun også...
snartskalviog Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Ta deg en tur på helsestasjonen,helsesøster kan gi deg resept på en nesespray som skal hjelpe på utdrivingen av melken,kanskje det kan hjelpe deg
mamma.for.2♡ Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2010 Er ikke utdrivningen tror jeg... det kommer bare ikke melk ut lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå