Gå til innhold

Er kjemperedd lillegutt har fått diabetes!

ungmortil3

Anbefalte innlegg

Skrekken for diabetes har ligget og lurt hos meg veldig lenge siden min far fikk det påvist for ca 10 år siden (husker ikke om det er type 1 eller 2, men han har iallfall den typen som er litt arvelig). Er sikkert litt hysterisk av meg å bekymre meg for det, men det er jo ikke akkkurat noe jeg ønsker hverken jeg selv eller spesielt sønnen min skal måtte slite med.

Den siste uken har han drukket og drukket. Han har tilåmed våknet midt på natten og skreket etter vann fordi han er så tørst. Kl 12.30 idag fikk han kliss ny bleie og allerede kl 13.00 var bleien overfyllt og ulllongsen hans hadde begynnt å bli fuktig der hvor bleien lå! Er noe av det mest ekstreme jeg har vært borti altså.

Skal ringe fastlegen så fort vi står opp i morgen, men MÅ spørre her sålenge siden det virker som en evighet for meg. Er det noen med noen spesiell erfaring her? Er det andre ting jeg bør kikke etter osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei. jeg har selv diabetes og dette var de symtomene jeg hadde før jeg var hos legen:

Ekstrem tørste hele døgnet

måtte tisse konstant

var UTROLIG sliten konstant

gikk ned i vekt

på slutten luktet det aceton(neglelakk fjerner) av ånden min. Høres merkelig ut,men sånn var det

Hadde kramper i beina om natta. Jeg fikk det som 15 åring.

Vi må alle krysse fingrene for at den lille gutten din slipper dette,men jeg vil også påpeke at det går helt fint og leve ett helt normalt liv vedsiden av. Man får kjempe masse god hjelp og oppfølging.

Masse masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...