lucky meee:) Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Har ei lita tulle som ble 11 uker for noen dager siden. Hun va nesten 4 kg da hun ble født. Har gått jevnlig til vekt målig, men siste måling nå i dag viser at hun har gått ned 40 gram istedenfor å gå opp. (veier nå 5,5kg). Fikk beskjed om at hun muligens kunne være syk og at dette måtte følges opp videre. Fikk beskjed om å komme igjen neste uke og snakke med lege. Jenta har ca 6 måltider pr døgn (jeg ammer og føler jeg har mye melk). Hun er stort sett fornøyd og glad og jeg kan ikke se at noe skulle være galt. Noen som har vært i lignende situasjon? Hva blir gjort dersom hun fortsetter å gå ned i vekt?
2010 Mammaen Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Har hørt om en i samme situasjon, og da skyltes det at det ikke var nok næring i melken (selv om det tilsynelatende var nok mengdemessig). Hun måtte gå over til mme så jenten fikk nok næring i seg. Hun vokste da i rekordfart og tok raskt igjen det tapte! Hun er nå en kjempefin jente som ikke har tatt noe skade av det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå