Knøttefrøken Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Da var legetime bestilt, og vi skal prøve på nr 2:-) Men mens jeg venter og gruer meg så har jeg jo tid til å fundere etter om det er vondt å fjerne spiralen. syns det var ubehagelig å sette den inn, og fikk litt mageknip, men det gikk fort over. Hvordan synes du det var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mphs Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har bare hatt min i 2,5 år og ikke byttet en slik før, men i går da jeg var hos legen for en GU og celleprøve så legen at jeg måtte si fra når jeg skal bytte den for da må jeg ha henvisning til gynekolog. Er det slik for deg? Må du til gynekolog for å få den ut? Det var fastlegen min som satte min inn og da nevnte hun ikke noe om det.(var ny lege i går,vikar) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttefrøken Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 8. desember 2010 jeg var hos gynekolog for å sette den inn,men tar den ut hos fastlegen.... Har hatt den i 2,5 år jeg og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ->>- Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Ikke det minste vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. desember 2010 #5 Del Skrevet 8. desember 2010 Ikke vondt i det hele tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 8. desember 2010 #6 Del Skrevet 8. desember 2010 Ikke vondt, kun en ubeskrivelig følelse som varte i ca 1-2 sekund. Min spiral satt litt fast inni livmorsveggen(hadde grodd seg litt fast og satt skevt), så kan være derfor jeg kjente en sånn rar følelse der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆Monkey Business☆ Skrevet 8. desember 2010 #7 Del Skrevet 8. desember 2010 Kjente absolutt ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamman til to gutter Skrevet 8. desember 2010 #8 Del Skrevet 8. desember 2010 Egentlig ikke noe mer vondt enn å ta ut en tampong, men litt mer ubehag ettersom du tross alt ligger og skrever for legen;-) Og det tar ikke noe lengre tid enn å ta ut en tampong heller. Så lenge det ikke er noe spesielt med spiralen, så er det ikke behov for å ta den ut hos gynekolog, en vanlig lege bør klare det uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå