Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 ...er helt blank på idéer på hva jeg kan gi henne som en liten juleoppmerksomhet. Trenger sårt noen tips Hun er 46 år og en flott dame. Snill som dagen er lang, hardt arbeidende, omtenksom, morsom, søt og god tvers igjennom. Vi har rundt oss på jobben litt turbulente forhold, men vi greier oss så bra i vårt samarbeid. Vi er begge redde for at den andre skal slutte (ikke at det er noe tema nå, men jeg har noen uker igjen til termin og blir jo borte en stund etter det) Hva kan jeg gi henne?
elskerlivet Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Spørs hvor mye du skal legge i det.. -gavekort på massasje, aromaterapi e.l -en kurv du fyller med vin, sjokolade, nøtter, ting du vet hun liker, samt en ramme med et flottt dikt i -to stooore tekopper og god te, + et hyggelig kort hvor du skriver at etter endt permisjon gleder du deg til å nyte mange gode testunder med henne..
Gjest mphs Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Jeg skulle også foreslå te(eller kaffe). www.hervik.com har noen fine gave esker.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2010 Takker for tips dere:o) Det burde være noe som bare går til henne og som ikke "koker bort i kålen" av alle andre ting så jeg skal virkelig vurdere noe som varer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå