Gå til innhold

Hvor sikkert med kjønn i uke 16?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Var på ul i uke 12 og der sa han at han var 90 % sikker på gutt. Var på ny sjekk nå i uke 16 og han pekte på både tiss og pung. Men samtidig sa han at vi trengte jo ikke å begynne å handle riktig enda. Ble litt usikker da. Noen som har fått vite kjønn så tidlig, som ikke har stemt senere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan vel aldri være HELT sikker. Kjenner noen som ved flere anledninger fikk vite at det var jente som var i magen. Og ut kom det en gutt... Men nå inbiller jo jeg meg at hvis man ser både tissen og pungen er det ganske sansynlig at det faktisk er en gutt inni der. Men i og med du ikke har vært på ordinær ul ennå kan du jo vente til etter den med å handle, for å være på den helt sikre siden.

Skrevet

Var på ul i uke 16, da sa jordmor at hun trodde det var jente, men at det var litt tidlig å se. Var på ny ul i går, 18+6, da viste hun oss de sikre tegnene på jente, og sa at det ikke var tvil...men de kan jo ta feil, spesielt så tidlig da...

Skrevet

Hei, jeg fikk beskjed om gutt uke 17, og ordinær UL i uke 19 viste jente så det tok litt tid før jeg turte begynne å kjøpe rosa klær ja..

Skrevet

Ville ikke begynt å handle inn helt enda, hehe.

Fikk vite gutt på UL i uke 14 og 16, mens i uke 18 var han ikke sikker lenger.

Skrevet

Hei :) Jeg fikk vite i uke 16 at jeg venter gutt og det stemte da jeg kom på ord ul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...