Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Eller små billige kakebokser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Du får cellofan på Nille ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 Vi lette oss halvt ihjel, og fant ikke noe på nille eller noen steder. Endte opp med å kjøpe noen ark med tykk cellofan fra en blomsterbutikk. Ikke så dumt heller, for den er jo topp kvalitet og veldig fin. Anbefales, om du ikke kommer over en rull med noe du heller vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Kanskje de har noe på panduro?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har kjøpt før på plantasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #6 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg kjøpte akkurat cellofan på Nille ihvertfall, så det var ikke noe jeg fant på. Om de var utsolgt akkurat når du var der, det er jo mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #7 Del Skrevet 8. desember 2010 Cellofan fås ofte kjøpt på bokhandel... finnes to forskjellige typer iallefall, den typen som kan snurres og den andre litt stivere typen som ikke holder seg når den snurres. Fås kjøpt i ark eller på rull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå