STA Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg flyttet en sminkekommode opp på lofte og en sofa inn på hennes rom,begge møblene er etter min farmor og farfar. Farfar er død og farmor lever. Probleme er at etter jeg flyttet møblene opp på lofte vil ikke min prinsesse sove,hun sovner med en gang hvis jeg sitter sammens med henne men våkner hun skriker hun med en gang. Det virker som hun er skremt,roper nei nei nei....å vi har vanskelig for å berolige henne. Dette har pågått siden møblene ble flyttet opp. Da gutten min på 4 år hadde sofaen på rommet var det ingen problem,å sminkekommoden sto ned i gangen. Så det jeg lurer på om det er noen som kan se om det er noe energi eller hva jeg skal kalle det rundt disse møblene som skremmer henne, eller kan det være noe annet?? Å hvis dere kan se noe om dere kan hjelpe meg? Vet ikke hva jeg skal gjøre. Er det noe som skremmer henne vil jeg selvfølgelig ikke la henne ligge der alene å skrike av reddsel,stakkar. Så noen som har tid til å hjelpe meg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142654475-noen-som-kan-hjelpe-meg-med-%C3%A5-se-om-det-er-noe-energiaktivitet-p%C3%A5-rommet-til-min-jente/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå