Fizzymed2små Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbærsjokolade Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Nei, de jeg lager må ligge i kjøleskapet i to timer før man kan bake de ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sillyfilly og Olivia Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 De jeg lager kan bakes ut omtrent med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TurboPrinsessen:-) Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg bruker tine.no sin oppskrift på hvite kakemenn og damer. Der står det at de gjerne kan stå natten over, men jeg har bakt kakene ut etter kun 10min i kjøleskap. Litt lettere å jobbe med om deigen er litt kald synes jeg.. Resultatet blir bra uansett:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #5 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg ble nysgjerrig: hvilke andre kakemenn finnes det enn hvite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TurboPrinsessen:-) Skrevet 8. desember 2010 #6 Del Skrevet 8. desember 2010 hehe, si det.. Står så i oppskriften. Da jeg tidligere søkte etter oppskrift på kakemenn, kom det ikke noe frem. Skrev jeg derimot "hvite kakemenn og damer" (som jeg husket de het fra en annen gang), kom oppskriften med en gang. Tenkte hvis hun ville forsøke den oppskriften, så var det greit å skrive hva de heter på tine.no. Ser de har endret det nå da.. ikke oppskriften, men søkeordene.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #7 Del Skrevet 8. desember 2010 I see :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 8. desember 2010 #8 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvis du gooogler kakemenn får du opp masse oppskrifter. Og da kan du bare velge hvis du vil ha en oppskrift der du skal ha de i kjøleskapet over natta, et par timer eller ikke i det hele tatt. Jeg synes uansett de blir best når de får ligge i kjøleskapet over natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 9. desember 2010 #9 Del Skrevet 9. desember 2010 Er det ingen som kaller det koner og menn? Tror kakemenn kommer fra Østlandsområdet. På Vestlandet kaller vi det koner og menn Jeg har ikke deigen i kjøleskapet lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. desember 2010 #10 Del Skrevet 9. desember 2010 Det må være lokalt, for på vestlandet kaller vi det kakemenn ("Kakemanna fra fellesbakeriet!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå