Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Vi er samboere, ikke gift. Jeg betaler ennå på huset jeg leide før vi flyttet sammen pga oppsigelsestid. Han har utbetalt 21 000 i mnd, 10 av disse går til huslånet hans. Strøm + mat kommer utenom. Jeg driter i hvordan lyden på anlegget i bilen er, og synes det er helt bortkasta penger. Nesten så det frister å kjøpe mat til bare meg og poden, så kan han bare sitte der sulten med godlyden sin, hehe. Nei men seriøst, dette er jo ikke noe å bruke opp penger på? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Syns han er helt gal, som vil bruke så masse penger på lyd i bilen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helt enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 Takk gud at det ikke bare er jeg som synes dette er helt galskap:p HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvis dere har god økonomi, ser jeg ikke noe i veien for det. Er det mange andre ting dere mangler, så synes jeg det høres uklokt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Del Skrevet 8. desember 2010 7000.- på høytalere er ikke mye. Hvis han har spart til det, eller har råd til det. Bruker han bilen mye, er det vel anvendte penger. Jeg hadde høyttalere til 15.000.- i den forrige bilen min, en overraskelsesgave fra min mann. Koste meg så med musikken min da. Men er det sånn at han da ikke har råd til å bidra til fellesutgifter hvis han kjøper dem, må han la vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #6 Del Skrevet 8. desember 2010 7000 kr er lite for høytalere bare så du vet det. Ikke for oss damer, men for mange menner er jo det en hobby og da er 7000 kr billig... Har dere god råd så hadde jeg sagt ja Går dette på bekostning av familien så nei. Det sier seg jo selv, han må jo være dum hvis ikje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #7 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvis det ikek går ut over noe viktigere er ikke 7000 på leketøy en gang i blant noe å lage oppstyr for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #8 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er vel hans penger. Det at du må betale ut oppsigelsestiden er ikke hans feil. Hva betaler du han i husleie? Eller mener du at du skal bo gratis hos han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #9 Del Skrevet 8. desember 2010 Selvfølgelig bor jeg gratis hos han når det er han som eier og han ikke vil selge halvparten til meg. Betaler heller ingenting på bilen, som jeg ikke kan kjøre eller har nytte av. Vi deler selvfølgelig på alle andre utgifter som strøm, mat osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #10 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er da ikke en selvfølge at du skal bo gratis. Som du sier er det hans leilighet. Tror du andre leier ut gratis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #11 Del Skrevet 8. desember 2010 Vel, da hadde jeg tatt det for gitt at jeg kunne bruke 7000 på "leketøy" til meg selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #12 Del Skrevet 8. desember 2010 Vel, vi har hatt lydanlegg til nærmere 100.000... så 7.000 er BILLIG!!!!!! Men jo, det er galskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #13 Del Skrevet 8. desember 2010 Det trodde jeg de fleste vokste fra seg når de hadde hatt lappen et år og litt til? Tenker umoden råner når jeg leser innlegget ditt :-P Så nei, du er ikke teit, det er det samboern din som er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #14 Del Skrevet 8. desember 2010 For meg virker det som enkelte menn blir blinde når det gjelder pris på diverse ting, lyd, tv, og duppeditter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #15 Del Skrevet 8. desember 2010 Da hadde jeg sakt: "Klarer du å legge av det beløpet i januar uten at det går ut over matforådet vårt i skapet, faste regninger og fritidssysler kan du løpe ut og kjøpe de når neste lønning kommer. For du gjør selv det du vil med dine penger, men du må vis at det ikke går ut over oss først". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #16 Del Skrevet 8. desember 2010 Vil anta dere ikke har vært samboere særlig lenge, da det vanligvis er 3 mnd oppsigelsestid? Vil også anta at du har barn fra før siden du er her inne på dette forumet. Er i utgangspunktet skeptisk til å balnde økonomi der det er særkullsbarn og ingen felles barn. Men også med fellesbarn er jeg skeptisk til det. Er dette ståa mellom dere, ville jeg fint latt han betale 7000,- for høytalere til bilen. Har ingen av dere barn fra før, og du hører til bim, og ikke dib, da ville jeg reagert temmelig kraftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #17 Del Skrevet 8. desember 2010 mannen min kjøpte en universal fjernkontroll her til 1700kroner og den fikk han billig, Jeg ble så sur totalt unødvendig og den er ikke enkel å bruke, jeg tør ikke ta i den en gang for er redd for å klusse med innstillinger. Men over til spørsmålet ditt Nei det er ikke bare du som reagerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå