Gå til innhold

barnet på 1 1/5 år skal begynne i en barnehage som det tar ca 10 minutter å gå til.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og der er det en ekkel oppoverbakke som jeg vet jeg ikke kommer til å få opp vogna på den glatte vintertiden.

Tenkte jeg kanskje kunne kjøpe meg noe å bære henne i. Blir det for tungt med sekk attpåtil? Hun kan å gå selv, så hun får gå litt ved siden av meg også.

Hva kan dere anbefale meg å bære henne i? Veier ca. 11 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En bæremeis. Da kan du legge sekken hennes oppi bæremeisen, og så sitter hun trygt på ryggen din :) Eller akebrett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg ville anbefalt deg å kjøpe et sånn akebrett du kan dra henne i? Hvis du tryner er det ikke moro enten ungen er fremme eller bak i sele, vet jo aldri hvordan man sklir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hr to barn, og har prøvd de fleste bæreanretninger.

Jeg kan på det varmeste anbefale manduca!

Det er det beste jeg har prøvd.

Både samboer og jeg liker den, og vi bærer like lett den lille på 6 mnd som den på 2 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bæremeis er en tung sak, i forhold til de i tøy. det er med meis, i metall, som veier i seg selv, samt at du får barnet lenger ut fra ryggen, noe som gjør at det blir yngre å bære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er plenty av bæreanretninger som passer barn på den alderen. Selv ville jeg foretrukket en toddler-mei tai fra Babyhawk. Og brodder. Om bakken er for glatt for vogna har du neppe lyst til å ha ungen knytta fast på deg uten brodder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spark kan jo også være et alternativ, dersom du bor en plass hvor det er bra føre. Tror det finnes slike seter som du kan feste på sparken slik at hun ikke faller av. Det blir i alle fall gøy kjøre ned bakken igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...