Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva jobber dere som? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg drikker både svart kaffe og såkallte kaffedrikker,men hjemme bruker jeg nespresso citiz and milk til å lage cappuchino slik jeg vil ha den. Og nå når jeg er gravid bruker jeg deres koffeinfrie kapsler Jeg jobber på Haukeland sykehus som Renholder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg drikker helst caffe mocca, men her hjemme går det mye i cappuccino også. Jeg jobber ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Økonom. Lurer på hva denne undersøkelsen kommer til å vise.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg drikker Mocca, har tidligere jobbet i kaffebar, men er nå arbeidssøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #6 Del Skrevet 8. desember 2010 Ikke hva du drikker, i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #7 Del Skrevet 8. desember 2010 Drikker all slags kaffe! Alt fra vanlig svart (lungo) til iskaffe, latte macchiato og espresso... Er barne- og ungdomsarbeider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #8 Del Skrevet 8. desember 2010 dette er vel det rareste spørsmålet jeg har lest noen gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #9 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg drikker iskaffe, fordi det er godt.. jobber som frisør. Hva vil du med dette innlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #10 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg er sivilingeniør. Fortrekker latte og cortado. Drikker aldri svart kaffe. Og lurer veldig på hvorfor du lurer på dette? Har du en interessant teori du vil dele med oss andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #11 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg liker best latte og andre tilsvarende drikker om jeg skal drikke kaffe. Jeg er kokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #12 Del Skrevet 8. desember 2010 HI mener sikkert at de med "høyere utdannelse" foretrekker mer eksklusive versjoner av kaffe:-P Hehe... Men det stemmer jo ikke:) Kommer an på smak og behag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #13 Del Skrevet 8. desember 2010 Drikker svart kaffe, er jurist og jobber som rådgiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #14 Del Skrevet 8. desember 2010 Sosionom her, jobber med rus og psykiatri. Foretrekker caffe latte, fordi jeg synes svart kaffe smaker dass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #15 Del Skrevet 8. desember 2010 Det kunne jo selvfølgelig vært et poeng i det, siden disse kaffedrikkene er dyrere enn svart kaffe. Men hvis man drikker sånne kaffedrikker fra maskin er de jo som regel gratis uansett (i hvert fall på jobben min). Men da smaker de også puk. Må lages med ordentlig melk og cortado. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #16 Del Skrevet 8. desember 2010 jeg foretrekker mocca, jeg er statsminister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #17 Del Skrevet 8. desember 2010 Blir ikke voksen før man drikker ordentlig kaffe! Holder ikke med "konfirmantkaffe";) Hehe... Noen som stemmer for kaffedoktor?;-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #18 Del Skrevet 8. desember 2010 hjelpepleier, og jeg drikker kaffen svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #19 Del Skrevet 8. desember 2010 ...ordentlig melk og espresso, mener du vel. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå