Carina har to små gull Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Nå i det siste har jeg drømt kjempe mye om nurket i magen. Igår natt drømte jeg at jeg fødte Drømte at vannet gikk her hjemme og at jeg kort tid etterpå lå i en stol å fødte. Hadde overhodet ikke vondt. Jeg spruta ungen ut i ei kanonfart og en kompis klarte å ta imot henne før hun gikk i veggen.. lol... Hsker jeg sa at nå kommer morkaka og den kom også i ei stor fart og datt med et splæsj i gulvet. Husker jeg bekymret meg litt for gulve teppenet, men så kom jeg på at mamma og pappa skulle komme med rensemarskinen i morgen. Noe de også var å gjorde igår. Husker jeg var kjempe lykkelig etter at jeg hadde fått henne opp på brystet. I natt drømte jeg at vi hadde barndåp og jent ungen lå i vokna si. Jeg var veldig usikker på om jeg skulle se oppi vogna for da kunne jeg se hvordan hun så ut. Jeg hadde ikke sett henne før selv om jeg hadde født henne. Jeg klarte ikke la være å, nedi vogna lå det en nydelig lita skjønn jente Var helt øm rundt hjertet da jeg våkna og ville bare sovne igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå