Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har prøvd en manduca bæresele?

er det et godt kjøp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt min MYE til størstejenta mi som nå er 2 år, og bruker den fortsatt ved turer i ulendt terreng f.eks. Den er kjempegod, og pga det gode hoftebeltet som tar det meste av vekten kjenner man det ikke i skuldre/ rygg i det hele tatt. Ved magebæring er det selene i KRYSS bakpå ryggen som gjelder, og da blir den virkelig en drøm å bære med. Best fra ca 4-5 mnds alder, og opp til 20 kg maks.

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

For min del var det ikke et godt kjøp, men det er kun fordi jeg ikke trenger den. Jeg tar med vogna når jeg er på farta og gutten stortrives i den nå...

Men den er god! Jeg forsøkte bæresjal, men jeg fikk problemer med korsryggen, så da kjøpte jeg denne. Jeg ville aldri anbefalt noen en bæresele uten hoftebelte! Og ta den i kryss på ryggen.

Skrevet

Jeg har prøvd mange varianter, og denne er både min og min samboers favoritt, både til lille baby og 2-åringen.

Har anbefalt den til alle venner, og har ikke hørt noen som ikke er fornøyde.

Den støtter babyen utrolig godt, samtidig som den er god å bære ii , som en god ryggsekk!

Skrevet

Jeg har kjøpt den, etter varme anbefalinger fra deg Lykkelig&gla :) Baby er 2 mnd nå. Selene i kryss bakpå ryggen må jeg huske på .

Takk for god informasjon fra deg, blir spennende å prøve :))

Skrevet

Kan absolutt anbefale Manduca!! Kjempegod for mor OG baby :)

Skrevet

kan barnet se fremover også, eller må den sitte med ansiktet mot meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...