Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Og når begynte de å stå? Her reiste gutten vår seg opp for første gang da han var 6,5 måneder gammel, men han har ikke begynt å gå enda. Han ble ett 21. november, så er jo enda tidlig, men mora venter utålmodig. Når begynte deres små å gå?
Gjest Kira er rød på nesen ♥ Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 I går.... tjoho!!!! Da var mor og far stolte kan du tro:) Hun er født i slutten av september, så cirka en mnd yngre enn din. Må innrømme at jeg ikke husker helt når hun begynte å stå, men usikker på om du mener med eller uten støtte?
Gjest Kira er rød på nesen ♥ Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Mente selvsagt en mnd eldre enn din;)
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 LilleBølla tok sitt første skritt på ett års dagen sin og da var det gjort. Dagen etter var det 5 skritt, så gikk det slag i salg. Nå bare løper han:)
Lemonia Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Gutten vår reiste seg opp selv og gikk med støtte (holdt seg i gåvogn eller møbler) da han var 8 mnd og gikk uten støtte da han var 10 mnd.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 Med støtte selvsagt. Her har han tatt et skritt eller fire en gang i blant, men ellers virker det ikke som om han er så veldig interessert i å "ta steget lengre" med det første... Lurer sånn på når han skal finne ut at det er noe tess!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #7 Skrevet 8. desember 2010 Jeg er HI forresten. Han har også gått med støtte med gåvogn og etter møbler siden han var 8-9 måneder gammel.
Gjest eelis+kian gleder seg til jul♥ Skrevet 8. desember 2010 #8 Skrevet 8. desember 2010 Gutten min reiste seg opp for å stå når han var 7 mnd, og tok sine første skritt alene da han var 11,5 mnd :-) Han gikk mange skritt alene når han var 12 mnd. Ikke stress med dette, det kommer når det kommer :-)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 8. desember 2010 #9 Skrevet 8. desember 2010 Siden jeg har fire stykk, setter jeg det opp underhverandre i stede. Første alder de reiste seg, så gå: 11 mnd -13 mnd 7 mnd -10 mnd 7 mnd -11 mnd 7 mnd -10 mnd
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 8. desember 2010 #10 Skrevet 8. desember 2010 jenta mi reiste seg når hun var 7 mnd og gikk når hun var 10 mnd. gutten reiste seg når han var 9 mnd og gikk når han var 13 mnd.
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #12 Skrevet 8. desember 2010 Jenta mi reiste seg når hun var 9mnd og gikk på ettårsdagen sin. Et par dager etter det oppdaget hun at hun kunne løpe og har ikke sittet stille siden.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #13 Skrevet 8. desember 2010 Så søtt! Må innrømme at jeg gleder meg fælt til han begynner å gå. Han krabber som et lyn da, så jeg lurer på om det ikke er derfor han bare drøyer det litt. HI
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #14 Skrevet 8. desember 2010 hihihi kan hende det.. Det er jo veldig forskjell på unger og når de begynner å gå. I barnehagen der vesla går så var det en gutt som kunne gå når han var 13mnd - men han foretrakk å ake på rumpa (hans måte å krabbe på) til han var rundt 15mnd gammel. Han gikk innimellom, men syns vel at han kom seg fortere frem når han akte
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #15 Skrevet 9. desember 2010 min på 15 mnd går ikke enda. står mye alene, og går fra ting til ting.. men slepper seg ikke helt
Barbarella og froskebarna Skrevet 9. desember 2010 #16 Skrevet 9. desember 2010 Oisann, her var det mange som var tidlig ut! Dette representerer ikke akkurat snittet, håper ingen blir stresset av å lese dette... Gutten vår reiste seg da han var 9 mnd, gikk vel med støtte like etter det tror jeg, og gikk uten støtte da han var 13 mnd.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 9. desember 2010 #17 Skrevet 9. desember 2010 Mi var 8 mnd da hun begynte å gå med støtte, og hun gikk alene den dagen hun ble 11 mnd
Gjest lillemamsi Skrevet 9. desember 2010 #18 Skrevet 9. desember 2010 Jeg har to barn: Min datter gikk rundt møbler osv når hun var 9 mnd, begynnte å gå skikkelig når hun var 15 mnd. Min sønn (som nå er akuratt 1 år) Gikk rundt møbler og reiste seg selv fra 5 mnd, og begynnte å gå når han var 9 mnd. Så min datter var litt sen, og min sønn er veldig tidlig ute!
abella Skrevet 9. desember 2010 #19 Skrevet 9. desember 2010 Gutten min reiste seg da han var 7,5 mnd. Begynte med noen famlende skritt uten støtte ved 11 mnd og går relativt greit nå som han nettopp har blitt ett år. Trodde kan kanskje var litt tidlig ute, ift de jeg sammenlikner med her hjemme, men på dib er han visst helt normal! :-)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #20 Skrevet 9. desember 2010 Han er relativt tidlig ute, i alle fall ifølge helsesøster. Ifølge henne er snittet 14 måneder! HI
Gjest eelis+kian gleder seg til jul♥ Skrevet 9. desember 2010 #21 Skrevet 9. desember 2010 Søstera mi begynte å gå da hun var 17 mnd, men da hadde hun stått alene og gått med støtte siden hun var 7-8 mnd :-) Tenkte jeg skulle heve snittet litt hehe!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #22 Skrevet 9. desember 2010 Åhh, så kjekt at du skrev dette inn. Min på 15 mnd går mye når jeg holder henne i hånden, men tør ikke slippe seg selv. Hun har glemt seg ut av og til og gått 2-3skritt. Står stødig, men tør ikke gå... Men det kommer vel...
Lemonia Skrevet 9. desember 2010 #23 Skrevet 9. desember 2010 Gjennomsnittet er 13-14 mnd, men alt mellom 9 og 18 mnd regnes som normalt.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #24 Skrevet 9. desember 2010 Storesøster gikk sine første skritt en ukes tid før 1-årsdagen. Og derfra tok det kort tid før hun løp. Lillebror var mye tregere. Han gikk sine første stabbende skritt da han var nesten 14 mnd. Den neste måneden krabbet han fortsatt mest. Først da han var nesten 15 mnd gikk han mer enn to-tre skritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå