ღ☆Rosakrone & lilleprins☆ღ ♥ Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Hei. Siden dere har erfaring med små og i vinterhalvåret. Og om dere husker litt;) jeg sitter her med en liten tass på 5 uker ;o) Og vinteren her er nå på full skur (østlandet..) Hva gjorde dere når det er så kaldt att man ikek kan trille ute osv.? Gjorde dere noe som ga litt A-ha opplevelse? Noe triks som man vil dele? Jeg føler jeg bare blir så innesperre.. ;/ Har kun vært ute på utflukt til helsesøster o.l.. Takk for svar=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemonia Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Gutten vår er født i begynnelsen av desember. Vi dro vel egentlig ikke på trilleturer før våren kom, men jeg har aldri vært spesielt glad i å bare trille tur for å trille. Siden han kom i desember ble det jo naturlig nok en del turer til kjøpesentre o.l. for å handle til jul, men ellers synes jeg det var bare koselig å mure seg inne i varmen og pusle med juleting. Han sov mye de første ukene og det var deilig å ha tid til meg selv og egne interesser, jeg savnet ikke muligheten for å gå ut i det hele tatt. Hvis du kjeder deg anbefaler jeg deg å finne en hobby å drive med. Ellers er det vel ikke så altfor lenge før dere begynner med barseltreff. Vi hadde treff en gang i uka, og det var koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 hei hei jeg har ikke mange tips egentlig, min nr en kom i sep. men var ikke spes kaldt det året, ( somjeg kan huske) sitter med en på 4 snart 5 uker her nå, og er ikke stort vi gjør, henter vi drar på senteret og gjør ferdig julegave handlinga men.. hvor på østlandet bor du? der bor jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå