Gå til innhold

; spørsmål til dere mødre med vinterbarn.

ღ☆Rosakrone & lilleprins☆ღ ♥

Anbefalte innlegg

Hei.

Siden dere har erfaring med små og i vinterhalvåret. Og om dere husker litt;)

jeg sitter her med en liten tass på 5 uker ;o) Og vinteren her er nå på full skur (østlandet..)

Hva gjorde dere når det er så kaldt att man ikek kan trille ute osv.?

Gjorde dere noe som ga litt A-ha opplevelse? Noe triks som man vil dele?

Jeg føler jeg bare blir så innesperre.. ;/

Har kun vært ute på utflukt til helsesøster o.l..

Takk for svar=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutten vår er født i begynnelsen av desember. Vi dro vel egentlig ikke på trilleturer før våren kom, men jeg har aldri vært spesielt glad i å bare trille tur for å trille. Siden han kom i desember ble det jo naturlig nok en del turer til kjøpesentre o.l. for å handle til jul, men ellers synes jeg det var bare koselig å mure seg inne i varmen og pusle med juleting. Han sov mye de første ukene og det var deilig å ha tid til meg selv og egne interesser, jeg savnet ikke muligheten for å gå ut i det hele tatt. Hvis du kjeder deg anbefaler jeg deg å finne en hobby å drive med. Ellers er det vel ikke så altfor lenge før dere begynner med barseltreff. Vi hadde treff en gang i uka, og det var koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

jeg har ikke mange tips egentlig, min nr en kom i sep. men var ikke spes kaldt det året, ( somjeg kan huske)

sitter med en på 4 snart 5 uker her nå, og er ikke stort vi gjør, henter vi drar på senteret og gjør ferdig julegave handlinga men..

hvor på østlandet bor du?

der bor jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...