Gå til innhold

Andre med babyer på rundt 7 uker som kun får mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye drikker de? Lurer bare på hva som er "normalen". Jenta mi drakk hver 3-4 time før, men nå blir det mindre. Det blir som regel kun 4 flasker i døgnet, og føler det er litt lite siden hun stort sett ikke drikker mer enn rundt 100 ml hver gang.

Hun har kolikk da, men det skal vel ikke ha noe å si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi har nå blitt 6,5 mnd, men hu har alltid kun fått mme..

Husker at jeg blandet 90 ml i lang tid, og tror ikke jeg økte det før hun var rundt tre mnd..

Når hun var rundt 7 uker drakk hun vel ikke opp det heller, og hun spiste hver 3. time.. Tok vel mellom 60 og 80 ml til hvert måltid..

Så lenge hu er fornøyd og vokser som hun skal, kan du nok bare slappe av.. Hos oss har det i allefall gått litt opp og ned med mengde mme.

Men hvis hun protesterer eller det virker som om hun ikke vil ha flaska, kan det være at hun trenger en tut med flere hull...

Skrevet

ang kolikk...

Ta ungen med til manuellterapeut..

Jenta mi blei bedre etter første behandling... Ellers skal kiropraktor og akupunktur også være bra..

Skrevet

Takk for svar, og takk for tips!

Hun vokser jo fint, så da får hun vel i seg nok da. Leste bare en plass at om det var blodspor i bleia så kunne det tyde på at de fikk i seg for lite veske. Siden litla har hatt noen bleier med litt rosa i, så begynte jeg å lure på om hun kanskje drakk litt lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...