Mamma's Magic Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Jeg har en datter som har skreket seg gjennom de første 4,5 månedene av sitt liv. Vi har gått til 3 ulike kiropraktorer, den siste har vi vært fornøyde med, og vi har gått der ukentlig i 2 måneder nå. I tillegg har vi gått til barnas fysioterapeut i en måned, samt fått daglig oppfølging hos homeopat i nesten 2 måneder. Uten at det betyr allverden, har vi brukt nærmere 10 000 kroner på ulike typer behandling. Men jenta gråter og gråter. Jeg føler virkelig at jeg holder på å miste forstanden, og synes det er veldig vondt at jeg stort sett ikke gleder meg over å være mor. Mannen min er helt topp, men han må jo på jobb, og helst legge seg før 1-2 tida på natta, som jenta vår godt kan holde det gående til. Noen annen avlastning har vi ikke. Er bare så utrolig frustrert. I morgen skal vi til en spesialist på Volvat, kanskje det kan hjelpe. Jeg måtte slutte i barselgruppa mi, samt at jeg trekker meg unna venninner med barn, fordi jeg ikke orker alle de lykkelige historiene, føler meg bare så mislykka som mor. Noen som har opplevd noe lignende?
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 sendt deg melding på innboksen!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå