Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med dette?

Gjest Ingen skal få!

Anbefalte innlegg

Barnefar og jeg gikk fra hverandre i juli.

Jeg blir så oppgitt over han, han vil ikke ha de to minste, og eldste vil han helst ha hele tiden. Tvillingene våre er endel syke og derfor må vi snakke sammen mer enn andre som ikke er like ofte på sykehus som oss..

Nå hadde han nettopp ferie og da hadde han alle tre barna men jeg måtte hjelpe han hver dag så han fikk sovet noen timer, handle for han. Han klarer jo ingting. Han klarer ikke handle med alle tre barna, han klarer ikke å bade de for det glemmer han - han kan gå hjemme med de hele dagen og la de surre rundt i pysjen, han går liksom ikke ut med de. Og eldstemann MÅ ut. Hvis han har alle tre barna så leverer han ikke treåringen i barnehagen før jeg kommer og hjelper han for det er så "slit" å ta med seg tre barn ut.

Han er også sykelig opptatt av hva jeg gjør og driver med og at jeg sikkert har funnet meg en ny og kjefter mye på meg og skjeller meg ut o.l for sånne ting. Jævlig slitsomt.

En annen morsom ting han gjør er at han ikke tar telefonen. F.eks så ringte han meg igår og sa han var syk så jeg måtte hente barna, dro og hentet de. Så skulle jeg ringe han i dag for å levere barna siden jeg reiser til Island snart men han tar ikke telefonen. Dette gjør han hver gnag han er sur for noe eller når han skal ha fri. Bare lar være å svare.

Hva skal jeg gjøre med han egentlig? Jeg er så lei av at han bare prioriterer eldstemann og driter i tvillingene og sier stygge ting om meg og skjeller meg ut. det er vel ikke sånn det skal være?

Vet det er mange frustrerte innlegg fra meg idag men jeg er så sliten av situasjonen med han og med barn som ikke sover.. :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med mindre du tror han kommer til å vanskjøtte barna om du ikke gjør som du gjør, så hadde jeg forholdt meg strengt til samværsavtalen.

Han kan handle, sove osv når han ikke har barna. Det er vel ikke noe mer pes for deg enn for ham?

Gjetter på at han "bruker" deg rett og slett fordi han ikke gidder eller fordi han vil ha kontroll over livet ditt.

Han har vel kanskje familie og venner i nærheten som kan trå til dersom du ikke er tilgjengelig.

Funker ikke dette, så er det vel noe som heter familievernkontor eller noe slikt? Og hvis han vil ha noe annet enn 50/50 delt omsorg, så får han heller gi uttrykk for det, så får du ta standpunkt til hva du ønsker. Så vidt jeg skjønner ut i fra det du skriver, så har han egentlig delt omsorg, men at du tar det meste (selv om hans økonomiske bidrag ikke skulle tilsi det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...