Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Er i uke 11 nå, og jeg er så slapp og tiltaksløs på kvelden. Jeg er i 100 % arbeid, og har ei datter på 2 år. Mannen min er student og holder på med eksamenslesing så jeg er stort sett alene med datteren min for tiden...Jeg har så dårlig samvittighet overfor henne, for jeg orker ikke å finne på noe med henne, stakkar, hun må se mye på tv eller underholde seg selv.. Jeg er så trist på grunn av dette.. I tillegg har jeg tusen ting som må ordnes før jeg tar juleferie snart. Har noen tips til hva jeg kan spise eller drikke eller hva jeg kan tenke eller gjøre for å slutte å være så slapp og trøtt? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Gjør noe rolig sammen. Se film sammen eller la henne være med deg og se på dataen. Det synes jenta mi er stas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
varuna Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 har vært i samme situasjon selv og det er helt fryktelig.jeg snakket med jordmor om det da jeg var i uke 14 og da sendte hun meg rett til lege og sa at jeg trengte ei sykemelding for å hente meg inn igjen. det er slitsomt å gå gravid,og formen er som regel helt elendig i begynnelsen.jeg også jobbet fullt.jeg fikk 3 uker sykemelding og skal si det hjalp.kom over den værste kvalmen og trøttheten.slappet av de dagene ungene var i barnehagen så jeg var våken og opplagt til de kom hjem og kunne ha middag klar og orket å være med å leke. jeg er egentlig ikke for å spørre om sykemelidnger men i denne situasjonen var det nødvendig.jordmor sa at på jobb kunne jeg erstattes men som mamma var jeg uerstattelig.og det er jo helt sant! . man skal ikke ofre de man er mest glad i.ingen som takker deg for det etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva med å lese en bok, tegne tegninger eller andre ting som ikke krever for mye av deg? Har selv ei på to å hun storkoser seg når vi holder på med sånne småting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå