Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg merker heller ingenting i dag:-( Fra å være veldig positiv i forrige uke med ømme pupper og andre gravidtegn til å ha super menssmerter og kvalme de siste to dagene til absolutt ingenting i dag.. Rart dette her. Må teste i morgen da og det er jo ikke så lenge til... Men regner jo med at mensen kommer i kveld/natt da....

Håper tiden går fort for deg også AS-81!

Satt inn fredag 26.11, så jeg har vel vært ruger i 13 dager i morgen - laaange dager! Fikk beskjed av klinikken å teste i morgen. Tidligere har jeg alltid bare har ventet til mensen har kommet og ikke orket å teste.... (unntatt da jeg var gravid med lillegutt da, da kom jo aldri mensen så mannen min måtte tvinge meg til å teste på dag 16 eller noe sånt). Litt rar sånn har jeg skjønt!

Når skal du teste da?

hehe, jeg ser den..jeg fikk beskjed om å teste etter 3 uker jeg..en uke er over, 2 uker igjen..jeg har så ustabil syklus, så jeg vet ikke når jeg kan forvente mensen heller..:( blir ekstra surrete da..

hyggelig at du har en liten gutt da:)

Lillegutt på 15 måneder ble til etter 1 IVF, 3 ICSI og 2 fryseforsøk i både Porsgrunn og på klinikk Hausken. Derfor dro vi rett til Hausken nå for søskenforsøk. Tidligere negative forsøk har jeg alltid fått mensen på dag 9-13 (ordentlig mensen og ikke småblødninger eller spotting), så det har ikke vært behov for testing. Nå går jeg på cyclogest og det er jo så sterkt at jeg tror mensen har blitt utsatt en dag eller to.

Krysser fingrene for deg da! Tre uker er lenge å vente, men kanskje du får tidenes julepressang?

Annonse

På rd 5 kjente jeg sinnsykt masse hele dagen. På dag 7 beg ømheten i brystene å forsvinne med "smertene". Idag er jeg på 13 dag og har ikke noe symtomer i det hele tatt. Bortsett fra at det har kommet ut litt rosa crinone. Så jeg er veldig nervøs og tenker egentlig mitt.

Men kommer til å teste til fredag siden jeg skal ha selskap den dagen.

Veldig kjedelig dette her å skal drive å analysere hver dag som går og fly på do hele tiden for å sjekke om mensen har kommet.

Heisan:)

Nei, jeg kjenner fint lite jeg også! Rugedag 7. Har i grunn ikke kjent noe i det hele tatt..Lugga kanskje litt nedi magen i går og har kanskje begynt å få en liten antydning til ømme pupper hvis jeg legger "goviljen"til. Litt rosa crinone som ser ut som vått papir innimellom.

Og veksler mellom godfølelsen til det motsatte rett som det er..

Bekymrer meg også litt over at jeg løfter endel på 2åringen (13kg) Han må jo inn i bilen,og opp i sprinkelsenga,og for kos og trøst. Så det er liksom ikke til å unngå...

Lykke til alle sammen! Nå er vi snart en dag nærmere testing alle sammen;-)

Tror ikke du skal begymre deg for bæring av 2 åringen Aget, kan ikke tenke meg at det har noe å si. Man kan jo trene med vekter, måke snø etc når man ruger;-) Jeg har en på 15 måneder (12kg) som ikke går enda og han sitter praktisk talt på hofta mi hver eneste ettermiddag fra barnehagen til leggetid, fordi han er så trøtt og sliten. Jeg løfter også vognen opp trapper for å komme hjem og inn og ut av bilen. Fikk beskjed om å leve som normalt og det er jo det som er normalt for meg for tiden;-)

Synes alle jentene her inne er supertøffe og måtte vi få verdens beste julegave!!

Annonse

Jeg mistet faktisk alle symptomene mine den siste dagen før test og nå har jeg jo testet positivt! Så ikke fortvil dere damer, det kan gå rette veien likevel! Progesteronen gjør mye rart med kroppen vår.

Kjenner godt til den tingen å fly på do hele tiden, for å sjekke etter blod og kommer nok til å gjøre det i noen måneder til fremover tror jeg.

Jeg har hatt en kjempehektisk program disse to ukene med jobb, minstemann, kursing og trening og likevel satt egget! Men etter kl. 19.00 har jeg vel praktisk talt ligget som et slagt på sofaen;-)

Stor lykkeklem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...